Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien een domme vraag, maar ik stel ze toch. <BR>Als ik een GW kaart kan maken waarbij canaal+ NL werkt, maar bv. stream en nova niet, kan ik er dan zeker van zijn dat deze kaart voor deze laatste providers wel werkt als ik de juiste keys vind?

Geplaatst:

Moet je even met een editor in de eeprom file kijken of die providers er op staan.

Geplaatst:

op welke satellieten heb je je oor gericht? op de Astra is het irdetopakket niet zo breed! Heb zelf ook tevergeefs gezocht, en uiteindelijk bleek dat dat ik iets zocht dat e niet was. Ik doe m'n naam eer aan.<P>nitwit

Geplaatst:

Stream en nova wil ik vrij krijgen en die zitten in het hotbird pakket. Ik ben natuurlijk zo slim geweest om 2 LNB's te kopen zodat ik op zowel Astra en Hotbird gericht ben (ben een beetje gulzig smile.gif" border="0). Ondertussen heb ik Nova vrij gekregen, alleen stream blijft koppig doen. Wacht maar, ik krijg hem wel. wink.gif" border="0

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb alle kanalen open zowel met een mosc als een GW, maar om nu te zeggen dat ik ook R1-R15 open heb?? Ik heb de chid's voor die kanalen op mijn mosc gezet, maar ik moet toegeven dat ik niet weet wat voor kanalen dat zijn. Misschien kan jij me dat ff uitleggen.<P>Grtz,<BR>Assie

Geplaatst:

Ik heb is ff opgezocht wat de R1-R15 kanalen zijn en nu blijkt dat dit de gewone nova kanalen zijn zoals o.a. filmnet. Mijn receiver laadt de nova kanalen wel dubbel in (dus de nova kanalen onder gewone naam en alle R kanalen). Ik heb in ieder geval dus ook die R kanalen open met mijn mosc, met de GW weet ik niet want die werkt momenteel ff niet. <P>Assie

Geplaatst:

Heb je dan ook de R1 t/m R15 kanalen vrij.<BR>Zoja, vertel gauw hoe je dat hebt gedaan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.