Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds enkele dagen een ice-crypt aangeschaft, maar het ding wil maar niet werken met een funcard, ik gebruik nr.5 en een file van dave, de module staat in de mode ALL, het kanaal NO-Zap werkt wel.

Wie heeft een idee, hoe ik dit op kan lossen.

Groetjes, ijsvogeltje...

Geplaatst:

citaat

Welke versie van Joker firmware heb je op de cam geladen?

Volgens mij geen 1 als ik het verhaal zo lees.

Dreambox DM8000HD

AZBOX Premium +

Geplaatst:

Versie V2.16 zit in de skycript, en ik heb een echostar 808.

Ik had al gekeken naar de jokersite om evt. software te downloaden, via de funkaart er in te zetten, maar hoe doe je dat, via de beschrijving gaat het niet, omdat de cam niet in de positie kan van loaden, zoals bij de magic.

Groeten, ijsvogeltje...

Geplaatst:

Hoi,

Op de echostar moet de zender op een gecodeerde zender staan en niet op een fta. Op een fta kreeg ik de module niet in programeer stand.

Waarom weet ik niet maar zo kon ik de ice module laden met 0.70 file met een fun5.

Bij duwgati staat precies hoe je de module moet programmeren,

bij mij werkte dat perfect.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groeten ron

Geplaatst:

Onder tussen een stukje verder module vraagd om kaart 1 wil ik deze maken met de multipro krijg ik elke keer wanneer ik de EXT.EEPROM wil inladen de melding van geen juistbestand.

Hoe kan dat? ik gebruik fun 5, ook de versie 5 gebruikt de zelfde melding komt dan.

Wie kan helpen?

Groetjes, ijsvogeltje...

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb de fun5 met masterburner geprog en dat ging perfect.daarna de beschrijving van duwgati en klaar.

Groeten ron

Geplaatst:

Ik heb hem geprogd op een Aston Xena, dat ging vrij vreemd. Kreeg helemaal geen nette medlignen dat ie wat aan het doen was, paar keer receiver uit en aan en hij deed het opeens.

Geplaatst:

Mij is het niet gelukt, ik heb hem opgestuurd naar een kennis en die heeft het voor elkar gekregen, gewoon met een funkaart5 0.70 erop en dat liep meteen.

Wat er bij nou fout ging?, Ik deed het zelfde als hij.

In iedergeval kan ik nu kijken, dank voor de hulp, en tot het volgende.

ijsvogeltje...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen