Gast Geplaatst: 13 mei 2003 Geplaatst: 13 mei 2003 Zijn er nog mensen die de nieuwe seca 2 kaart nog niet hebben ontvangen??????
tCC Geplaatst: 13 mei 2003 Geplaatst: 13 mei 2003 jij misschien ? en ik neem aan ook anderen, aangezien op onderstaande url wordt gepraat over "problemen met de levering": http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...amp;amp;fpart=1 maar dat had je zelf ook wel kunnen lezen/vinden/snappen domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 13 mei 2003 Geplaatst: 13 mei 2003 kheb een briefje van de postbode liggen, dus als het goed is, ligt er morgen een SECA2 klaar voor me
Gast Geplaatst: 13 mei 2003 Geplaatst: 13 mei 2003 Ik heb hem ook nog steeds niet ontvangen. Waspik Noordbrabant
EL PIÑO Geplaatst: 14 mei 2003 Geplaatst: 14 mei 2003 Ik heb hem ook nog steeds niet ontvangen. Waspik Noordbrabant Het ligt dus niet aan de plaats, ik woon in Geertruidenberg (Noord-Brabant, want zo schrijf je dat) dus dat is dichtbij genoeg.. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen