Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie een magic of axas heeft kan au op via en cabo met alleen de flash te proggen na 8 min eviva españa en na 10 min eviva portugal en dit alles met een flash alleen.

Wie interrese heeft stuur mij een pv.

Geplaatst:

Ontvang jij graag bergen PM? De file heet dth 1.0 voor fun en staat gewoon bij de novedades van Zacky. De dump stond al langer op het portugese dth board en er staat inmiddels ook al een AU file bij de eend. De spaanse en portugese auteurs van verschillende AU files hadden dit keer een soort staking opgeroepen om de handelaren te pesten en hierdoor heeft 't een paar dagen langer geduurd voordat er weer een AU file was. Meestal gaan die slechts enkele weken mee.

Lusitano

Geplaatst:

De dth1.0 file is trouwens van Satlights (moderator dth board). De file die Jack via mach1 bij de eend heeft geupload is waarschijnlijk dezelfde waarbij slechts de bk van de MM is ingevuld. Ik vind het onfatsoenlijk om de filenaam etc te wijzigen en niet de bron (Satlights) te vermelden. Sommige auteurs van AU files op het dth board zijn daar al eens flink boos over geworden. Ere wie ere toekomt.

Lusitano

Geplaatst:

Ik wil die filetjes wel van je hebben lijkt me zeer interessant die au.

alvast bedankt

gr,

SHimia

Geplaatst:

Sorry hoor, maar kan je niet lezen? De originele file kan je downloaden bij zackyfiles onder "novedades". Deze moet je nog wel editen met de BK etc. Bij de eend kan je onder de map **$*@*%*&^*#** een kant en klare file downloaden waar de BK voor de MM reeds is ingevuld. Je moet wel een minuut of 10 wachten voordat je geen zwart beeld meer hebt.

Lusitano

Geplaatst:

Lusitano

Als ik bergen mail ga ontvangen dan is dat mijn probleem,mijn doel is iedereen te helpen zo ver ik kan, en het maak mij gelukkig andere hobbyisten te helpen,

En jij hebt gelijk het is van Satlights DTH 1.0 en petje af voor deze kerels.

groetjes

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen