Gast Geplaatst: 21 mei 2003 Geplaatst: 21 mei 2003 Ik heb mij een tijdje niet meer in deze hobby kunnen verdiepen dus wellicht dat iemand mij kan helpen. Ik heb een Hyundai 830CI met een Magic module welke ik ga verkopen. Daarvoor wil ik een andere reciever gaan aanschaffen, eventueel met een HD. Is het daarbij verstandig om een reciever met een UCAS embedded kaartlezer te kopen of gewoon een met CI slot en een Magic Module? Wat zijn bij beide systemen de voor en/of nadelen, o.m. met beschikbare software e.d. en welke recievers of combinaties zijn momenteel aan te bevelen?
Bigfoot Geplaatst: 21 mei 2003 Geplaatst: 21 mei 2003 Waarom wil je hem verkopen? En wat zijn je eisen?
Gast Geplaatst: 21 mei 2003 Geplaatst: 21 mei 2003 Ik heb een goed aanbod gekregen voor deze reciever van een collega, hij heeft er geen verstand van en wil er dus ook wel wat voor betalen. En als je de kans hebt moet je die nemen. Zo gezegt zo gedaan. Echter, ik heb deze receiver nu meer dan een jaar en er zijn veel betere recievers op de markt gekomen, ik was daarbij overigens zeer tevreden over de Hyundai. Nu weet ik daarbij niet welke receiver goed en zeer functioneel is. Er zijn daarbij dan ook geen voorwaarden, zolang ik dezelfde faciliteiten heb zoals de Magic Module. Met USAC ben ik daarom dus ook niet bekend, is wellicht beter of niet.
Bigfoot Geplaatst: 21 mei 2003 Geplaatst: 21 mei 2003 UCAS receivers hebben dezelfde mogelijkheden als een receiver met magic cam. Maar het zijn vrij goedkoop in elkaar gezette machines die meestal wel prima voldoen. Jokercam is weer net anders. Voordeel van een cam is dat je hem ook in andere receivers kan gebruiken, mocht de receiver niet meer bevallen of kapot gaan. Maar een UCAS receiver is weer erg goedkoop, voor 300 koop je geen nieuwe CI ontvanger plus Magic cam als zal het niet veel schelen. Bedenkt toch es goed wat je precies wilt met je receiver: beeld en geluidskwaliteit, uitgangen, harddisk/pvr, vormgeving, zapsnelheid, etc
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen