Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben voor het eerst met een verlopen ART kaart aan het hobbyen.Met Let It Be 5.6 kan ik hem uitlezen en vindt 2 providers nl. Issuer en Arabesqu met ident , ppua en aanwezige keys. Issuer heeft key 02 en 03 en arabesqu

heeft key 00,01,08 en 0F. De datem staat op 30-09-02 tot 04-11-02.Kan ik deze kaart nog weer aan de praat krijgen als ik de datum kan verzetten en keys kan toevoegen.

Ik ben met MK extract bezig geweest maar die stopt met een foutmelding. "erreur d'execution"13".Kan iemand mij nog een tip geven of is het einde verhaal met deze kaart.?

Gr Wim.

Geplaatst:

Waarschijnlijk heb je een Viaccess-1 kaartje. Deze zenders zitten momenteel op Viaccess-2, dus kaartje is voor dit pakket niet meer actueel te maken!!!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Als 'ie tot Nov 2002 liep is het wel Viaccess 2 geloof ik hoor!

Geplaatst:

dat kun je makkelijk aan de provider id zien....

maar ik denk toch dat het een via1 kaartje is anders zouden de via2 keys al wel te vinden zijn op het www als die kaarten met letitbe5.6 uit te lezen waren...arabesque heeft nog heel lang uitgezonden in tpscrypt en das een verkapte vorm van via1

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

Geplaatst:

Hallo Littlesat Superster en V129 . De provider idents zijn FF F4 00 voor Issuer en 01 64 00 voor Arabesqu.

Gr Wim

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen