Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb namelijk in bezit van een Digitech USB programmer en het wil niet werken voor mij wat doe ik verkeerd of hoe moet ik het doen?

Ik wou mijn graag de 6in1 hexfiles op mijn funcard schrijven helaas wil da nie werken voor mijn humax 5100 met magic module.Als ik deze bestanden schrijven met mijn kameraad zijn mastera3 dan werkt alles perfect zoals ervoor maar as ik deze zelfde bestanden met de digitech probeer te programmere dan doet hij nix?????

welke bestand moet waar ik heb 2 bestanden voor op mijn funcard te zettuh maar nu heb jer er ineens 3 nodig(lash,int eeprom,ext eeprom)

Kan mij aub help anders kan ik mijn programmeer toestel beter weggooien

groetjes

Geplaatst:

Gewoon de interne eeprom overslaan!!

Kijk anders even (via links) naar duwgati.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Ook ik heb onlangs een Digitech programmer aangeschaft.

Een beetje in de lijn van de verwachtingen kreeg ik ook niet meteen resultaat.

Wat ik gedaan heb:

De automatische kaartherkenning is inderdaad een probleem, ik heb dan manueel de keuze funcard 4 ingesteld.

Dit gaf nog steeds geen resultaat en ik was er ook niet meteen uit wat aan te vangen met het vakje int. EEPROM.

Uit postings op dit forum heb ik dan kunnen uitmaken dat dit vakje blanco gelaten moet worden bij de Funcard 4 (en de andere FUNcards)

Nog steeds geen resultaat en ditmaal vermoedde ik dat ik de programmeersoftware eens moest upgraden ( ik gebruikte versie 1.00)

Versie 1.17 afgehaald uit de downloadsectie van duwgati uit de folder INFINITY!, en bij de eerste poging tot programmeren met deze nieuwe soft was het meteen raak.

Er zou nog een hogere versie bestaan van de infinity software nl. 1.20 maar deze schijnt niet te werken bij de digitech programmers, naar wat ik op een Engelstalig forum gelezen heb zou Infinity opzettelijk haar nieuwere software ongeschikt maken voor de digitech.

Dus: versie 1.17 gebruiken, vakje int.EEprom blanco laten en het kaartttype manueel instellen en dan moet de digitech zonder problemen proggen.

Greetz, bloempot

Geplaatst:

Nog een kleine opmerking i.v.m. mijn vorige post:

de driver voor de progger heb ik NIET gewijzigd, dit is nog steeds de "originele" digitech driver.

Enkel programmeersoftware is van Infinity.

Geplaatst:

@All,

ik lees elke keer weer over problemen met de software van de digitech. Ik dacht dat de software bij het apparaat meegeleverd werd of dat als je hem via het internet kocht dat dan de software via email kwam, wat bij mij het geval is.

mvg

olav12

Geplaatst:

Ik heb gisteren deze programmer gekregen en de bijgeleverde software (email) werkt niet.

De driver kan niet gestart worden.

Ik heb nu vab internet de software voor de digitech gedownload en deze werkt wel perfect.

Hij ziet alleen de funkaart 5 als een funkaart 3.

Maar das niet zo'n groot probleem sinds hetgeen ik erop zet in principe al past op een fun2.

werkt dus als een speer. Lekker snel zonder dat je handmatig hoeft om te schakelen zoals bij de andere programmers.

Geplaatst:

@MrMario,

de digitech ziet de funkaarten wel degelijk correct, maar hij geeft ze alleen de verkeerde naam. Kijk maar eens als je 'm de kaart laat identificeren wat voor eeprom hij terugmeldt. Dat is gegarandeerd correct.

Ik heb ze er al eens op gewezen dat ze de naamgeveing van de normale funcard met de nummering van de Galaxy kaarten gemixed hebben. Maar blijkbaar vinden ze het onbelangrijk.

Geplaatst:

Het installeren van de Digitech software kan soms een probleem zijn: wordt de programmer niet herkend,doe dan reinstall driver en ga naar windows/system/digusb.inf (digusb.sys moet hier ook staan)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen