Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds kort heb ik twee astro measat kaarten.

Na het e.e.a. uitgevogeld te hebben zijn het volgens mij cryptoworks kaarten.

Mijn vraag is wat kan ik hiermee.... en met welke software.

Ben vooral geintereseerd om huidige info. af te lezenen hier mogelijkerwijs prov. aan toe te voegen.

b.v.d.

Geplaatst:

heel grappig. hoe kom je hier aan, deze kaarten zijn van origine uit maleisie ( satelliet Measat 91.5 E ligt onder de horizon hier ) ... ik ben al een aardig tijdje op zoek naar kaartjes van dit pakket.. waar heb je die dingen vandaan ??

Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c

Geplaatst:

Adam76,

Afgelopen weekend was er in Tilburg een meimarkt (grote tweedehands markt), heb de ontvanger inc. 2 kaarten daar gekocht voor 2 euro. Ik zeg er wel bij dat de deksel van de ontvanger open zat en het had flink geregend.

De ontvanger vind ik niet belangrijk en is bovendien defect, heb geen 14/18v op de lnb input.

Kan ik wat met de kaart zoals een xtra prov. toevoegen en zo bijv. digiturk proberen toe te voegen?.

Geplaatst:

Ik weet niet wat je er hier mee kan, wat ik wel weet is dat als je op de measat gericht kan staan, dat je het hele pakket er mee open kan zetten. er zijn zat programmatjes waar je dit mee kan doen. of je hem kan veranderen dat zou ik niet weten. ik zou er immers niet gek van opkijken als ze een andere algo gebruikten daar dan hier in europa. ze gebruiken er ook SECA1 en heb de juiste code's maar ik krijg hem niet open daar voor mijn schoonouders.

Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen