Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Beste lui,<P>Heb een humax 5400irci +.10 path.<BR>Aston cam erbij, s*c* kaartje programmeren is geen probleem. Maar nu de Ird*t*.<BR>ORF1/2 werkt perfect, maar PW kan ik vergeten. Ik denk dat ik de datum goed staan heb. Maar niks en nog eens niks, ben nu al 2 week bezig met dit probleem, niet leuk meer.<BR>Wie heeft er ajb een hint zodat ik weer eens C*neD*me clear krijg?
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Heb je wel een echte Cam van Aston of is het een ge-patchte Cryptoworks cam<BR>Ik heb nl hetzelfde probleem.
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Heb een Aston 1.05, maar die gebruik ik <BR>voor de S*c* kanalen. Humax heeft een<BR>embedded Ird*t*.
The Librarian Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 welk type kaart gebruik je??? Goldwafer, jupiter 1 of 2, funcard....of nog een andere<BR>ik ga uit van een GW kaart check je PM<P>GRTZ, Andre
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Sorry voor mijn wazigheid.<P>Heb dus een Humax 5400IRCI<BR>met de bekende .10 patch.<P>Gebruik een GW met Gold 140. (je had dus gelijk)<P>PMK gecontroleerd is ok (denk ik)<BR>A2 codes gecontroleerd ook ok (denk ik)<BR>Card typ op Int-0 Ger (maar ook f geprobeerd)<BR>De rest op Int-all
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 nog al imand met dat probleem ik heb het zelfde ben ook al twee week bezig alles draait pw blijft zwart ik word er gek van al zo veel geprobeerd maar helemaal niks en maar typen op het board om te vragen wie mij kan helpen ik vraag niet om files maar zou graag text en uitleg hebben is er iemand die mij wat meer kan vertellen
The Librarian Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 daniel check je pm is dus controleer je prive post op dit bord.....
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Had ik gezein, heb je al terug gemaild.<BR>Heee Dude bedankt.
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Hoi Librarian,<P>Heb je advies opgevolgd maar niks, snif.<BR>Ik krijg nu wel *RF 1/2 Clear maar Pr*m*re<BR>kan ik wel vergeten. Heb het nu geprobeerd<BR>met de files's die je mij geadvieseerd hebt.<BR>Ook de .06 path terug geladen, helpt niets.<P>Heb trouwens op het net een brief gelezen dat<BR>men de speciale K*ys gedisabled welke bestemt<BR>zijn voor all time clear broadcast. (C*n*d*me), klopt dit? Of is dit een gerucht?<P>Hoop niet dat ik te lastig ben, maar naar twee weken puzzelen heb ik nog minder haar dan voor die tijd. Maar alsnog bedankt voor je hulp, mischien weet je nog iets?<P>D
The Librarian Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 @ Daniel<P>Dit snap ik ff niet, met dezelfde files op m'n gw had ik PW bijna het complete pakket een kanaal of 3 bleef donker, maar de rest ging, en orf en atv "clear" dit alles met de ...10 patch in de hummie probeer eens om de cam te resetten. of kies PW op je hummie haal dan de gw kaart er even uit 1 sec en steek het dan terug. Laatste alternatief PW op je hummie zet de hummie uit met de schakelaar op de achterkant wacht 5 - 10 seconden en schakel dan de hummie weer in.<P>SUC6<BR>GRTZ, Andre
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Andre,<P>Heb ik geprobeerd, ga wel weer aan de slag.<BR>in iedergeval bedankt.
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Nog even een vraagje,<P>Jullie hebben het steeds over de CAm resetten. Wil je hier mee zeggen Hummie uit?<BR>Of..... Hoe kan ik de embedded CAM (*rd*t*) in de hummie resetten? Sorry mischien een domme vraag.... maar ja.....
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Misschien een stomme opmerking maar in mijn eigen pogingen wilde ik wel eens te snel.<BR>Bleek dat ik allang een werkende file had maar had niet het geduld om ff 30 sec te wachten.<BR>Na 30 sec sprong PW d'r in en daarna dus ok.
Gast Geplaatst: 23 juni 2001 Geplaatst: 23 juni 2001 Ik zit met het zelfde probleem ik <BR>krijg PW en or* ook niet aan de praat <BR>nu kon ik hier ook niet veel files voor <BR>vinden maar wat ik gevonden heb heb ik dus niets aan zou iemand mij mischien kunnen helpen hiermee ?
Gast Geplaatst: 26 juni 2001 Geplaatst: 26 juni 2001 HET WERKT WEER!!!!!!!!!!!!!!<P>Files die ik al had veranderd met Epromedit.<BR>Alle kanalen op 0-int gezet behalve Pr*m*re.<BR>Kaartje geprogrammeerd.<BR>Hummie met de nieuwste patch geladen. (10.2.2)CAM<BR>En de boel werkt weer, alles clear!!!!!!!!<P>Iedereen bedank voor jullie hulp vanaf deze kant. <P>Het heeft twee week geduurd maar moet zeggen een leuke hobby!!!!!
Aanbevolen berichten