Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag zijn na een storing allebei mijn ir**to ontvangers uitgevallen, ze blijven hangen op even wachten aub. vanmorgen ook geen s*ca ontvangst. Weet iemand hier iets van?<BR><B>null</B>

Geplaatst:

Dat is raar. Op dit moment krijg ik Canal+ SECA ongecodeerd binnen. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik weet ook niet wat er vandaag aan de hand is. Ik probeerde vandaag kanalen in te lezen op een Pioneer 100 en vele kanalen worden niet ingelezen. Satslope en van alles geprobeerd, maar C+1,2 16/9 cinecinemas, Ned1,2,3 SBS enz. wordewn niet ingelezen.<BR>Heb het toch zeker tien keer geprobeerd.<BR>Even afwachten dus.<P>Groeten Satkeumes

Geplaatst:

het niet inlezen van kanalen is voor mij een bekend probleem met mijn vorige philips s*ca ontvanger. oorzaak was dan ook altijd slecht signaal. Het lijkt wel of het uitzendvermogen is teruggeschroefd??!

Geplaatst:

heb ook een probleem met een pace dvr 500 ontvanger, staat al de hele dag te zoeken naar signaal kan iemand hier meer over vertellen instellingen na gezien, zin correct alvast bedankt.

Geplaatst:

Ik heb een pace en bij mij zijn ook de kanalen weggevallen. Ik heb later nog even beeld gehad. Hij blijft steeds wachter aub aangeven.

Geplaatst:

Ligt aan atmosferische storingen, dat heb je ook met kabel voor BBC1 en 2.

Geplaatst:

freq. 12344 H fec. 3/4 sym. 27500 en hij doet het weer!

Geplaatst:

ik kan alles vrij ontvangen de kaartjes kunnen de grijze bak in zelfs X-zone wel met testbeeld komt nu door op me pace groetjes simonj<BR> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.