Gast Geplaatst: 7 juni 2003 Geplaatst: 7 juni 2003 Wie kan mij vertellen hoe ik het verschil tussen een Aston Seca 1.03 / 1.04 en 1.05 kan herkennen ?? Bedankt Fred.
Steve Geplaatst: 7 juni 2003 Geplaatst: 7 juni 2003 stop hem even in de ontvanger,en ga in het menu even kijken bij ci slot`s dan verschijnt er wel het type van de cam
Gast Geplaatst: 8 juni 2003 Geplaatst: 8 juni 2003 Hmm, dus als iemand mij zo'n ding te koop aanbiedt kan ik aan de buitenkant niet zien of ik belazerd wordt mat een ouder model ???
Gast Geplaatst: 8 juni 2003 Geplaatst: 8 juni 2003 Vraag gewoon om het in een receiver te laten steken en dan de informatie van de ci module op te vragen, indien ze hier dan moeilijk over beginnen te doen weet je meestal al genoeg. Greetz {Spirit}
Gast Geplaatst: 8 juni 2003 Geplaatst: 8 juni 2003 Bedankt voor jullie reactie. Ik hoopte eigenlijk dat er op de buitenkant van zo'n module een versienummer of een of andere code was te zien. Ik heb namelijk geen gelegenheid om hem in een ontvanger te doen en dat na te kijken omdat het een rembours zending is van een 2e hands, kan pas na ontvangst en betaling. Kan ik dus maar beter niet aan beginnen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen