Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een digitech usbprogrammer gekocht. Ik heb nog geen funcard (had er wel bij moeten zitten) maar heb toch maar even de software geinstalleerd en het ding aangesloten. Als ik nu de software opstart geeft -ie de melding dat de "programmeur niet verbonden" is...

Komt dat doordat er geen card inzit of is er iets (kabel?, progger?) kapot? Heeftt iemand dit ook wel eens gehad, en zo ja wat ws de oplossing?

greetz

Geplaatst:

Hoi Grootvoet

haalt nix uit de volgorde veranderen

Maar: ik weet niet zo goed hoe ik zelf de drivers moet installeren...ik dacht dat dit automatisch ging

kun je met zeggen hoe dat moet?

tnx

Geplaatst:

Ik had hetzelfde probleem. Bij de eerste installatie ging het bij mij ook mis. Tijdens de her-installatie vroeg hij naar de plaats van de drivers voor de digitech. Ik zag dat op de C:\drive een mapje stond genaamd "drivers" Hier zat inderdaad het bestand "digusb.sys" in. In de map "program files" stond echter ook een map met de naam "Digitech" en hier zat dezelfde map en de driver ook in. Hier zat ook een 2e bestand "digusb" in zonder extensie. Deze bleek wel te werken.

Dus zoek eens op je harddisk met de windows zoekfunctie naar "digusb" en je ziet direct waar de drivers staan.

Suc6 Wilhelm.

DM7020S/160gbHDD + DM800/250gbHDD + Visiosat G3D (13,0/19,2/23,5/28,2 ) in cascade met de Triax TD110 + STAB HH120. Schwaiger SF 9000 Satfinder Plus.

Geplaatst:

dank voor de reacties

Het ding doet het! Al snap ik nog steeds waarom nu wel...hij is het spontaan gaan doen...ik allang blij...nu nog wachten op mijn funcard...

bedankt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen