kjonker1 Geplaatst: 14 juni 2003 Geplaatst: 14 juni 2003 kun je met een Xtreme met harde schijf de films ook op je computer laden. En wat heb je daar voor nodig ? Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
Gast Geplaatst: 14 juni 2003 Geplaatst: 14 juni 2003 Dacht ergens gelezen te hebben dat dit niet ging, maar ik kan mis zijn. Groeten
kjonker1 Geplaatst: 14 juni 2003 Auteur Geplaatst: 14 juni 2003 Waarom zou het dan niet kunnen ? Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
Gast Geplaatst: 14 juni 2003 Geplaatst: 14 juni 2003 'k zou het "begot" niet weten. Logisch gezien zou het moeten lukken. Alles hangt af van hoe de Extreme de data op schijf wegschrijft en of de PC over de codec beschikt om de boel te kunnen omzetten. Ik kan me niet meer herinneren waar ik het gelezen heb, maar ben 100% zeker van dat ik het ergens heb gezien. Als ik het vind, stuur ik het wel door. Groeten
kjonker1 Geplaatst: 14 juni 2003 Auteur Geplaatst: 14 juni 2003 oke alvast bedankt Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
Gast Geplaatst: 15 juni 2003 Geplaatst: 15 juni 2003 Zoek even in de oude topics. Daar hebben we een en ander al besproken. In het kort: Xtreme zet de gegevens raw op de schijf. Niet in een codex dus. Er is geen export mogelijkheid. Kan dus niet. Wel kun je de film via een tv of video kaartje opnemen (maar dat wist je vast al)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen