Newbie Geplaatst: 17 juni 2003 Geplaatst: 17 juni 2003 Ik heb een Atmega163 aangeschaft om uit te testen. Echter in mijn Humax5400z met toh3 krijg ik de melding kaartfout. Kan ik de mega163 niet in de humax gebruiken? Ik gebruik masterburner2.2 icm masterusbplus. Ik gebruik de quick optie met files van x#muh inclusief flash 4.4. Deze flash zou toch geschikt zijn voor de atmega163? *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Newbie Geplaatst: 17 juni 2003 Auteur Geplaatst: 17 juni 2003 Hij doet het nu wel met dezelfde files. Ik vermoed dat er iets is misgegaan tijdens het schrijven. Ik heb het nu een paar keer gewist. Daarna doet die het perfect. Ik heb nu eerder beeld op gecodeerde kanalen dan dat de +cam aangeft welke codering het is. Er zit niet echt superveel verschil in snelheid vergeleken met de Fun kaarten echter wie toch een fun moet aanschaffen kan eventueel voor een atmega 163 gaan. Let wel op dat misschien niet alle programmers het ondersteunen. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen