Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu een tijdje een Gold Kaart op mijn Nokia 6200MM. Ik heb met de STRSH files en de Beamer files mijn gold kaart geprogrameerd. Ik krijg alle standaard zender inclusief C-Rood en C-blauw. Zou ik nog meer moeten kunnen ontvangen of is dit alles?

Thanx!

Geplaatst:

Op astra 19 oost bijvoorbeeld ook Premiere, hangt een beetje van je configuratie af.<p>Daarentegen op bijvoorbeeld 13 oost is ook nog wel een aantal irdeto-gecodeerde zenders te ontvangen.<p>Je bedoeld met MM6200 denk ik toch de MM9200 ??

Die kun je ombouwen (mag bekend zijn neem ik aan), zodat je seca-viaccess-nagravision-betacrypt zenders kunt kijken. Dat houdt in dat er weinig zwarte schermen meer overblijven.

Geplaatst:

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door appien:

<strong>Als je nog ff geduld hebt wel, C+ NL gaat namelijk Cinema en X zone ook in Irdeto coderen!</strong><hr></blockquote><p>Canal+ gaat weer x-tra zenders in Irdeto coderen?

Ik d8 dat Irdeto er dit jaar ofsow helemaal uit ging. Of de geruchten moeten errug onjuist zijn... confused.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo<p>Dat heb je verkeerd gedacht,er komen

inderdaad nog meer kanalen bij.

Dus irdeto is nog lang niet van de baan.<p>Groetjes Sjefke..

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.