M€®LïÑ Geplaatst: 3 juli 2003 Geplaatst: 3 juli 2003 Ik ben een leek in het patchen van een humax, ik hem een originele 5200 EZ? is deze te patchen? en zo ja heeft iemand hier een beschrijving/ link of enige uitleg van. E.v.t de juiste files voor me. Ik dank u. grts Merlin (meer philips knobbel :-) Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Bigfoot Geplaatst: 3 juli 2003 Geplaatst: 3 juli 2003 Dat is de Humax 5200 VA neem ik aan met alleen Viaccess embedded en geen CI slots. Daar valt weinig aan te patchen vrees ik. Voor de 5300 is wel alternatieve software (ToH) maar daar heb je alleen wat aan als je er een eurocam inschuift, en dat kan bij de 5200 niet. Misschien dat die soft er ook is voor de 5200, in het beste geval heb je dan een leuker menu, maar je verliest dan wel alle coderingen. Wat rest is een funvia kaartje branden voor de Viaccess-1 zenders.
M€®LïÑ Geplaatst: 3 juli 2003 Auteur Geplaatst: 3 juli 2003 vreemd zitten wel 2 ci cloten in Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Bigfoot Geplaatst: 3 juli 2003 Geplaatst: 3 juli 2003 5200 EZ daar heb ik nog nooit van gehoord... Maar als is ie te patchen dan alleen handig als je een eurocam hebt. Humax 5200
Gast Geplaatst: 5 juli 2003 Geplaatst: 5 juli 2003 Hoi, kan je wat meer vertellen over die receiver van je wat voor een interne cam zit erin, wat staat er op de klep (voor de ci) geschreven. Tnkx Chris
M€®LïÑ Geplaatst: 5 juli 2003 Auteur Geplaatst: 5 juli 2003 krijgt een dezer dagen deze ontvanger binnen.. hij is van iemand anders die deze wilt patchen om Irdeto te ontvangen, zodra ik meer weet hoor je het, ik denk dat het nl toch een andere is dan de 5200 grts Me. Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
M€®LïÑ Geplaatst: 5 juli 2003 Auteur Geplaatst: 5 juli 2003 blijkt het een 5100 ci te zijn wat heb ik nodig en wat zijn de mogelijkheden ? Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Gerdy Geplaatst: 5 juli 2003 Geplaatst: 5 juli 2003 Met de laatste firmware van Humax er in werkt hij behoorlijk goed met de Magic module. Patchen? er bestaat geen enkele patch voor dit toestel! Gerdy
Bigfoot Geplaatst: 5 juli 2003 Geplaatst: 5 juli 2003 Ik dacht dat er wel een patch voor de 5100 was zodat ie van een Irdeto cam een allcam maakt. Maar dan moet je zo'n cam wel hebben!
Gast Geplaatst: 5 juli 2003 Geplaatst: 5 juli 2003 Ik zou er gewoon een magic cam inzetten, dat is een leuke combinatie en kan je er tenminste veel mee. Groet Chris
M€®LïÑ Geplaatst: 6 juli 2003 Auteur Geplaatst: 6 juli 2003 Maar die irdeto onboard is dus niet te patchen naar allcam? Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen