Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij nou vertellen wat er nu exact aan de hand is? Ik had een werkende waffer en een piccard, beide werkend voor januarie met de keys voor feb, niets vreemds. 31 ste alles zwart behalven nederlandse zenders zonder canal+ heb ik meer gehoord valse key's etc, nieuwe keys er ingezet wel canal+ nl maar niet frankrijk, spanje. Ik kan in secanix geen fouten vind alles zou moeten werken maar dat doet het dus niet. Uhm.. help?<P>En dan nog iets, wat wordt er nu verstaan onder autoupdate, heb je dan geen maandelijkse sleutels nodig en weken deze dan gewoon door als normale canal+ kaart of hou dat in dat je maandelijk de sleutels er in moet zetten? welke ik dus heb.<P>Zou iemand mij daar mee kunnen helpen<P>Kind regardes Sebastian,-

Geplaatst:

haal gewoon de ppua eruit met secanix en het werkt weer dan moet je wel iedere maand een nieuwe key erin zetten<P> veel suc6

Geplaatst:

Ik heb ook alle ppua eruit gehaald alsmede de 01 keys met het gevolg ......<BR>na 5 minuten terug zwart beeld.<BR>Hoe kan dit nu<BR>Ontvanger is een Media box Premiere digital<BR>Philips DSI 175A<BR>Wie kan mij helpen?

Geplaatst:

mbon, Ik heb die ppua codes er al uit gehaald<BR>maar nog steeds het zelfde probleem, vandaar dat ik het even niet meer vat allemaal ;-)<BR>zou je mij misschien jouw werkenen hex willen sturen? Ik denk toch dat ergens iets goed fout zit in mijn versie.<P>Sebastian

Geplaatst:

sebastian ik weet sinds er sat 4all veranderd is niet waar ik iemand kan emailen ik weet nog niet hoe het moet of weet jij het<P> groetjes m.

Geplaatst:

Het moet toch echt aan jullie key's liggen, want ik heb dit probleem namelijk niet.<P>Ik moet wel zeggen dat de hex die ik nu gebruik uit zo'n tien verschillende files komen, ik heb gewoon net zo lang ge-edit totdat alles vlekkeloos werkte.<P>Ik heb overigens een Philips PSX 7071 SECA ontvanger.<P>Sinds gisteren heb ik een tweede LNB aan mijn schotel gemonteerd, zodat ik Hotbird kan ontvangen. Het blijft natuurlijk jammer dat niet alle kanalen er in passen! mad.gif" border="0 <P>Maar ook hierbij werken alle key's. smile.gif" border="0 <P><B>Redcat</B><p>[ 07-02-2001: Bericht aangepast door: Redcat ]

Geplaatst:

Hoi redcat<P>Ik heb ook twee lnb's met diseq als je zenders wilt zoeken moet je eerst de eutel lnb afdekken zodat deze niets ontvangt, dan laat je de ontvanger zenders zoeken. Als je klaar bent haal je zenders die toch niet werken er uit, je dekt de astra lnb af, kanalen toevoegen, en je hebt alle zenders.<BR>het is een beetje omslachtig maar het kan niet anders.<P>Greetingz Olaf

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.