Gast Geplaatst: 20 juli 2003 Geplaatst: 20 juli 2003 Hi, het lukt mij niet om de franse ABsat zenders te ontvangen. Ik gebruik de volgende ontvanger: Eurosky DSR2002 redcam Viaccess 1.0 V484 Ik werk met een goldkaart en de volgende files heb ik reeds geprobeerd: Viastrch1107 via478 (barracuda) steeds krijg ik de melding: wrong smart card inserted kan iemand me enkele tips geven Alvast dank david
Gast Geplaatst: 20 juli 2003 Geplaatst: 20 juli 2003 Ik heb hetzelfde cammetje als jij maar van AB sat krijg ik alle kanalen open met een Barracuda file op een goldkaart misschien even de sleuteltjes aanpassen,succes
Gast Geplaatst: 20 juli 2003 Geplaatst: 20 juli 2003 Ik gebruik sleutel 08 en 09 voor ABsat. Ik kijk wel via astra. Ik heb mijn redcam via een_of_andere_veiling_site gekocht, mogelijks een defect exemplaar ? david
Gast Geplaatst: 21 juli 2003 Geplaatst: 21 juli 2003 Even een misverstand ik dacht dat je het over AB op de Hotbird had. Ik denk dat er met je cam niets mis is want op de Astra krijg je er maar 3 of 4 open van AB die in viacces uitzenden de rest is Mediagard 2 of TPS kijk maar op www.kingofsat.net/freqs.php?pos=19.2 ,succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen