Ga naar inhoud


seca files !?!


Aanbevolen berichten

ik heb een vraageje<BR>ik ben al aardig bekend met programmeren van irdeto files<BR>mijn vraag is is hetzelfde als irdeto dat seca betreft programeren<BR>dus m.a.w. load.hex *****.bin en dan pic.hex<BR>of totaal anders voor de 16f84+24c16 kaarten<BR>heb namelijk een seca onvanger bij vandaar deze vraag<BR>enige hulp is vanharte welkom <BR>(en werkende files als mogelijk) ;-)<BR>satmaster2@hotmail.com<BR><P>------------------<BR>

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites


waar slaat die url nou op pipo<P>ik vraag alleen of het opdezelfde wijze gaat als irdeo files programmeren, en niet hoe ik moet programmeren<P>die hele url heeft totaal niet te maken met mijn vraag pipo -->goed lezen<P>------------------<BR>

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een stomme vraag .<BR>Hoe kan nu irdeto het zelfde zijn als seca.<BR>Als je leert lezen vind je genoeg antwoorden op je vraag.<BR>En zoek het nu maar zelf uit .<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 09 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

tnx Joost A<P>dat bedoelde ik dus<BR>ik heb het ff geprobeerd zonder loader<BR>en een oude secabin file met bin editor (ich bin)<BR>alle nieuwe keys ingevoerd--> ff naar de buurman toe (ik heb geen seca alleen irdeto ;-) ) en voila beeld.<P>tnx again <P>------------------<BR>

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by BIG M:<BR><B>ik heb een vraageje<BR>ik ben al aardig bekend met programmeren van irdeto files<BR>mijn vraag is is hetzelfde als irdeto dat seca betreft programeren<BR>dus m.a.w. load.hex *****.bin en dan pic.hex<BR>of totaal anders voor de 16f84+24c16 kaarten<BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Nee, niet totaal anders, alleen die loader kun je overslaan, die is nergens voor nodig. Ik ben te kort bezig om alles te snappen, maar voorzover ik in mijn eerste twee maanden heb begrepen (bij mij blijft het in ieder geval werken) is het voldoende eenmalig de 16f84 te programmeren met een goede hex terwijl de 2416 wat vaker een update nodig heeft. - smile.gif. Het betreffende bestandje kun je via de download-area van dit BBS vast wel vinden (of zoek een link). Ofwel je zet er zelf de keys opnieuw in (dat doe ik zelf). Keys kun je ook via dit BBS achterhalen, net als de programmatuur waarmee je ze wegschrijft.<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by JoostA (edited 09 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...