Ga naar inhoud


Keys!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Wie kan mij helpen aan keys die wel werken op de Aston module....<BR>Want ik ben al paar dagen er mee bezig maar tot nu toe werkt het gewoon niet...<BR>Mail me of geef een link waar ik het ieder geval van kan downloaden.<BR>Bedankt!!!!<P>------------------<BR>Op zoek naar de pakket DIGITURK op eutelsat7 graden. en allerlei nieuwe dingen !!!<BR>Het is cryptoworks en dat wil zeggen dat het viacces is.Wie kan mij daar mee helpen voor de keys.<BR>Alvast bedakt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


ikzelf heb na enkele dagen stoeien nu alles werkend.<BR>Ik heb de zipfile van Zoxxseca gedownload en de hex en bin-file gebruikt.<BR>succes<P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo peper,<P>Heb je de files voor mij die wel werkt oftewel waar ik het kan downloaden en wat ik aan moet passen in de files...<BR><P>------------------<BR>Op zoek naar de pakket DIGITURK op eutelsat7 graden. en allerlei nieuwe dingen !!!<BR>Het is cryptoworks en dat wil zeggen dat het viacces is.Wie kan mij daar mee helpen voor de keys.<BR>Alvast bedakt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt jongens....<P>Ieder geval harstikke bedank voor de files...<BR>Echter heb ik lopen zoeken en ik kon geen werkende file zoeken..<BR>Dat was de reden dat ik via de board wijs kon worden...<P>Maar allemaal bedankt voor jullie hulp... wink.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...