Ga naar inhoud


C+ France Geen ontvangst op Kiosque bij sportuitzendingen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,<BR>Gisterenavond waren er op verschillend Kiosque kanelen verschillende sportuizendingen. (oa Le mans, voetbal). Ben ik de enige die dan zwart beeld krijg? Zowel mijn pic-kaart, voyager, windecrypt kunnen 'm niet dexrypten. Sterker nog, als ik op zo'n sportkanaal afstem loopt de Aston meestal (1.03) vast. Wanneer enkele uren later op sommige kanalen weer films begonnen, was alles weer ok. <P>Superencryptie? Stomme niet-compatibele Aston-cam?<P>Wie weet wat er soms gaande is bij sportuitzendingen? (ook F1 trouwens)<P>Alvat bedankt voor de reacties,<P>Wimpie.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had hetzelfde met mijn AD300, Aston en picje. twee weken geleden dat was hetzelfde. Wat vreemd is dat later in de avond is dat alles is weer goed.<BR>Ik heb gemerkt dat de Echostar vast loopt op de K*'s. terwijl voetbal op deze kanalen wordt uitgezonden. Dat was het geval twee weken geleden!<BR>Hebben ze bij C+Fr een andere codering tijdens live evenement?<P>Groeten<P>Hanibal11<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij gebeurt dat altijd bij de F1 uitzendingen (Humax + Aston 1.03)<BR>Kollega van mij heeft een standaard canard+ secadoos, met exact dezelfde (smd)kaart als ik (ook qua software ;-)) en heeft hier geen last van.<P>Dus wildquess ASTON!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is weer zover.<BR>F1 wordt op dit moment uitgezonden en .....<BR>Ik heb geen beeld op de K3 t/m k8 !!!<BR>Na de F1 uitzending zal ik wel weer beeld hebben op de Humax en Aston 1.03.<P>Op de MM9800 met dezelfde Aston 1.03, heb ik wel beeld.<P>Lijkt mij een Humax probleem dus.<P><BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook last van.....<BR>Hmmmmmmmmmmm TeeBee klaag eens bij de Humax<BR>"Live contact"<BR>Want dit kan toch niet waar zijn he???<BR>Groetjes<BR>Ruud.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen de Humax heeft er last van hoor zelfs sommige secadozen hebben er last van...<P>Het is dus geen specifiek Humax probleem maar inderdaad heeft de Humax er ook last van en dat zal zeker gemeld wordem bij Humax.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem ook gehad op mijn Echostar D2500-IP met een ASTON CI (v1.03)<BR>De F1 kanalen bleven zwart en op (enkele) K kanalen bleef mijn ontvanger hangen en was ik genoodzaakt de ontvanger uit te schakelen.<BR>Ik gebruikte ZOXX-oktober en sinds de ZOXX bug-update heb ik er geen last meer van. Kan natuurlijk ook toeval zijn.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...