satbikkel Geplaatst: 1 oktober 2000 Geplaatst: 1 oktober 2000 In een brief van c+ las ik dat ze van af 1 okt. de nieuwe seca kaart afzondelijk worden geupdate en geactiveerd. <P>Als ik me niet vergis gaat deze update via mk 00, dit zou betekenen dat de groeps update`s (mk 01) waar dacht ik de auto-update wafer kaarten me werken het in de toekomst niet meer gaan doen.<P>weet iemand hier meer van?<P>gr.<P>------------------<BR> ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Gast Geplaatst: 1 oktober 2000 Geplaatst: 1 oktober 2000 Laat ze maar knoeien .<BR>Ze zullen altijd terug gehackt worden zolang ze op de schotel te ontvangen zijn .<BR>En als ze nu eens goeie films gaven dan zouden er mischien meer mensen abonnee worden .<BR>En dan nog gezwegen over hun reputatie.<BR>
Gast Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 neem gewoon eens de proef op de som . <BR>zet eens op provider 00 19 gewoon de key 01 <BR>en 00 erin dus 2x die masterkey 01. en kijk wat er gebeurt :-)<P>gr djazzie.<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 2 oktober 2000 Geplaatst: 2 oktober 2000 In dit verband een vraag: kun je een key00 en het UA in een goldkaart stoppen zodanig dat hij updates doet van key01? Of zit dat nu niet in de software..<P>------------------<BR>
wilko Geplaatst: 3 oktober 2000 Geplaatst: 3 oktober 2000 Ik zat toevallig gisteravond te kijken maar heb nu al een key voor c****+ NL binnen tot november met yoak. files bij telepui trouwens ook<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 oktober 2000 Geplaatst: 5 oktober 2000 niets aan de hand de autoupdate werkt nog 100% en heeft geen problemen ik verwacht in de nabije toekomst hier ook nog geen problemen mee dus kop op.<BR>wel een goede file laden in je kaart he AU.<BR>nowtv@planet.nl<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 oktober 2000 Geplaatst: 21 oktober 2000 Kan iemand mij een internet adres geven of mailen, waar de autoupdate codes voor Seca van deze maand op staan? <P>alvast bedankt dvb_2@hotmail.com<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 oktober 2000 Geplaatst: 21 oktober 2000 Stel je vraag de volgende keer maar 1 keer ipv 2 keer. Ik zag dezelfde vraag nl ook in een nieuw topic in dit forum.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.
wilko Geplaatst: 22 oktober 2000 Geplaatst: 22 oktober 2000 En in nog een aantal forums, Veel getypt en weinig rondgeklikt.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten