Gast Geplaatst: 31 juli 2003 Geplaatst: 31 juli 2003 De door Cammy hier geplaatste foto was te groot en daardoor kon deze threat moeilijk uitgeprint worden... Na verzoek aan Cammy om deze foto opnieuw te posten in een kleiner formaat (zie posting 13/08 15:32) heb ik deze hier gewist.
Fleetwood Geplaatst: 31 juli 2003 Geplaatst: 31 juli 2003 Beeldvullend........ Groetzels Fleetwood.....
bbbb Geplaatst: 31 juli 2003 Geplaatst: 31 juli 2003 Je kunt geen matrix reload software laden in de magic module vriendelijke groeten bbbb
Gast Geplaatst: 31 juli 2003 Geplaatst: 31 juli 2003 Ik heb gelezen dat het wel mogelijk is,er zijn 2 manieren 1.eeprom eruit herprogrammeren met Mr.01 software 2.met een cas interface matrix loader er in dan programmeren met matrix software.groetjes
bbbb Geplaatst: 31 juli 2003 Geplaatst: 31 juli 2003 Aart44 de nieuwe matrix module heeft een security chip. De oude matrix moet worden omgebouwd tot de nieuwe je krijg dan ook nieuwe sticker die van matrix reloaded.Voor inf satdudez of toecutter vr gr bbbb vriendelijke groeten bbbb
Gast Geplaatst: 31 juli 2003 Geplaatst: 31 juli 2003 ik had het ook maar gelezen,kijk bij satdudez Cams,Magic cams,How to turn a magic in a matrix reloaded cam,groetjes
bbbb Geplaatst: 31 juli 2003 Geplaatst: 31 juli 2003 Dat weet ik Aart44 en het is waar het staat op satdudez.Maar er zijn twee mensen die met die software bezig houden dat zijn Neo en Toecutter op Toecutter werdt zeer uitdrukelijk vertel dat de software niet geschikt was voor magic .Het is altijd oppassen wie wat zegt vr gr bbbb vriendelijke groeten bbbb
Gast Geplaatst: 31 juli 2003 Geplaatst: 31 juli 2003 dat klopt bbbb ,maar niet alles. via jvm of cas interface(wat ik een belachelijke naam vind) kun je wel de Matrix reloaded software op zetten. Tot vandaag toe werkte Matrix reloaded 1.01 goed in de non matrix reloaded cams. Er zit dus een timebomb in. Net als Penta 1.10Beta vraagt MR1.01 om een update naar 1.02. En hier komt het geintje....zodra je de update doet kun je nog hoogstens een uur kijken ,daarna wordt je flash helemaal gewist!!!! Als je de security chip erin hebt ,dan gebeurt het niet. En dit heeft niets te maken met flash ID net als de magic. De nieuwe versie die eraan komt kan zelfs je hele module vernietigen ,dan heeft proggen van de flash geen zin meer en geloof me software kan heel wat schade aanbrengen. het gedeelte wat niet klopt: Neo en Toecutter zijn niet de enige. raad eens wie nog meer..................IKKE! ik zie dat je uit veenendaal komt. Waarom breng je niet je magicmodule ff langs ,dan kun je zien. kom zelf ook uit veenendaal.
bbbb Geplaatst: 31 juli 2003 Geplaatst: 31 juli 2003 Cammy ik heb hellaas geen magic module maar ik zou heel graag willen zien hoe je prog.Ben leergierig.Ik wou alleen waarschuwen je weet nooit wat voor geintjes ze uithalen vr gr bbbb vriendelijke groeten bbbb
bbbb Geplaatst: 31 juli 2003 Geplaatst: 31 juli 2003 De makers van Matrix reloaded vr gr bbbb vriendelijke groeten bbbb
Gast Geplaatst: 31 juli 2003 Geplaatst: 31 juli 2003 Ik denk dat er op cam gebied nog verschillende dingen aan zitten te komen. De magic module II ook zonder kaart nu al te koop in duitsland. De reloaded, elke cam ucas en MM zijn om te proggen met een cas interface naar reloaded En bij de eendjes zitten ze ook niet stil er heeft daar iemand een MM 1.04 omgeprogd naar reloaded. Maar ik lees al op het engelse board waarom zou je het doen als je op Viasat zit te kijken moet de kaart erin ga je over naar Premiere moet je eerst de kaart er uit halen om beeld te krijgen. Ik denk beter even wachten tot er meer duidelijkheid is. En ik denk dat @bbb gelijk heeft dat ze net als met de MM zometeen ergens een tijdbom in zetten,groetjes
Gast Geplaatst: 1 augustus 2003 Geplaatst: 1 augustus 2003 ff teruglezen. ik zeg ook dat er een timebomb in zit(MR101) MR102 heeft een securitychip nodig. anders is je flash zo gewist.
smithx Geplaatst: 1 augustus 2003 Geplaatst: 1 augustus 2003 Is zo'n timebomb zoals bij penta 1.10,1.11 en mr102 er niet uit te programmeren of moet je perse de broncode hebben? Smithx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen