Ga naar inhoud


valse codes op spaanse en franse zender?


Gast

Aanbevolen berichten


Er is veel gescholden op de Humax ontvanger m.b.t. het A.U. verhaal.<BR>Nu lijkt het toch goed van pas te komen...hihi.<BR>Hoe dan ook, het wordt weer maandelijks handwerken boys. Je moet het maar positief zien, want op deze manier leren we er tenminste nog wat van! Voorlopig kan ik weer twee maanden voorruit.<BR>Iemand nog interesse in files?<BR>Werkt in iedergeval op Humax, Pioneer en Philips.<P>Groeten,<BR>Bocky Wocky.<BR>

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat waar is dan blijkt het weer hoe dom ze zijn bij C+. Want als ze middels een gecoordineerde actie dezelfde strange code uitzenden, dan is het voor de makers van de picfiles ook gemakkelijker die code gewoon te blokkeren en de rest door te laten. smile.gif<BR><P>------------------<BR>Greetings, Black Tiger<BR>http://www.satellitefun.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, het lijkt er op dat het er ondertussen toch een leuke discussie is ontstaan waarbij ik hoop dat er een hoop mensen weer een hoop hebben geleerd, ik in iedergeval wel.<P>Is er ondertussen al iets bekend over de vermeende 'standaard string' die men zou uitzenden?<P>------------------<BR>Live Long and Prosper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...