Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tijd voor een resumé<BR>Volgens mij is de Strong8000 de enige secadoos die hinder ondervind van de aanvallen van Taquilla.<P>Bij gebruik van een stel goede files met fake keyprotectie (bv die van <A HREF="http://www.freeseca.net)" TARGET=_blank>www.freeseca.net)</A> wordt het beeld bij een keyupdate heel even zwart (6 seconden) vervolgens komt het beeld weer terug, stop ik dit kaartje in een Echostar2000 is er niets aan de hand.<P>Een andere kaart met mijn aangepaste Katama.bin waar de au voor taquilla uit is, raakt na een key-update totaal het spoor bijster, als ik met IchBin in de uitgevallen epromfile kijk, staan de actuele keys nog allemaal op de juiste plaats. Als ik deze bin vervolgens naar hex converteer en bekijk met de secanix-editor blijkt dat de file wel degelijk is veranderd. Bij ident 00 00 waar normaal bij de keys allemaal nullen staan zie je nu alle keys van Taquilla staan!!! Dit zal dus wel met het uitvallen te maken hebben als dat zo is dan kan hooguit 1 provider van de truc gebruik maken.<P>Ik ben niet thuis in programmeren maar ik hoop dat zij die dat wel zijn hier wat mee kunnen. <BR>

Geplaatst:

ha die duck,<P>vrijdag hebben we hierover al gechat.<BR>ik ben verder gegaan met testen en bij mij valt het beeld ook uit op de tq- en k kanalen.<BR>tenminste voor 6 sec. maar komt dan weer terug.<BR>ik heb bij alle providers de ppua en mk01 op 000.... gezet en de pbm op ffffff... <BR>maar dan nog valt het beeld weg.<BR>het gekke is dat er dan bij prov. 0000 geen keys meer komen te staan.<BR>ik blijf verder testen en misschien spreek ik je nog via de chat.<P>succes OKKI

Geplaatst:

Ave, met de files die jij aangeeft blijft het probleem van heel even zwart op Taquilla.

Geplaatst:

Ik werk met een mosc kaartje, ook hier valt het beelt op de atackilla's soms +/- 10 seconden weg, daarna weer beeld????.<BR>

Geplaatst:

hallo,<P>zojuist heb ik geprobeerd de keys weg te schrijven in 16 bit.<BR>dit lukt wel maar het resultaat is hetzelfde,soms zwart beeld op de strong 8000.<BR>tenminste op k- en tq kanalen.<BR>( van mastercard file de crd file )<P>blijf proberen!!!!!!!

Geplaatst:

Hier op de Strong het zelfde probleem echter voorheen had ik wel eens problemen met files uit de downloadzone in mijn HUMAX. Nu werkt de Humax als een trein met files van Sat****.<BR>Bedankt hiervoor Sat****. Nu begint al het gedoe met de Strong.<BR>Als er een oplossing is voor het wegvallen van het beeld dan hoor ik dit graag.<P>Ik ben niet zo digitaal, de beste wensen allemaal<P>Bbrrrr, Iceman

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Ave:<BR><B>ik heb ook een strong srt-8000<BR>en ik gebruik de keys van:<P><A HREF="http://www.geocities.com/codecopyuk/" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/codecopyuk/</A><P>geen centje pijn<BR>en zowel de franse, spaanse en italiaanse<BR>zenders blijven werken.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Bedankt voor de info AVE. Met de SECA file van geocities.com werkt het weer perfect op mijn Strong 8000

• 1 maand later...
Geplaatst:

Heeft iemand een werkende link voor deze 'werkende' Strong SRT 8000 picfiles ???<P>Bedankt ....<P>P.s. als je de zip nog hebt, kun je ze ook Emailen!

Geplaatst:

Hallo Imagica,<BR>Het probleem met het ff zwart worden op T****** en K**** kanalen bestaat nog steeds, dit een probleem van de Strong8000. Het schijnt dat de fa. Strong binnenkort met een update komt waarmee dit probleem zal zijn verholpen. Het lich dus niet aan de files, maar aan de tuner. cool.gif" border="0 Duck

Geplaatst:

Duck,<P>Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Mijn strong 8000 vertoont de bekende beelduitval van ongeveer 10 sec bij TAQ. Ik gebruik mijn 'eigen files' op basis van van een neef van oom Dagobert.<P>Groet Johan

Geplaatst:

Het probleem dat ik met de maart keys heb zijn de volgende:<P>Cnl dgt**l: 1, 2 & 16/9, eurosp. zwart / cinemas + rest Ok.<P>Ki*sque, mtv Extra/mtv-f + nog wat kanalen zwart, rest werkt goed.<P>t*quill* + andere spaanse kanalen soms zwart, als ik een paar keer switch van kanaal, komt het wel goed.<P>Dit buiten de t*Q. 10-seconden zwart dingen...<P>Dus ik wil even een andere 16F84 hexfile proberen voor de Strong.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.