Ga naar inhoud

Vraag over Aston 1.05 en kijken via andere Cards

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Hier een beginnende satelliet-hobby-ist. Ik heb een vraag en hoop dat jullie me daar hier mee kunnen helpen. Heb een Humax 8000 PVR met Aston Cam voor Legale Canal Digitaal Smartcard.

Kan je in deze Cam ook andere kaarten stoppen die via het net voorgeprogrammeerd worden zodatje meer zenders kunt bekijken. Welke Card is daar dan het beste voor?

De Canal digitaal zenders uit NL kun je nog niet hacken he?

Of kan je alleen met deze cam de Canal digitaal card omzetten voor gebruik? Welke cam + card wordt dan aangeraden om wel meer uit de Astra te halen. En welke programmer en kaarten zijn hiervoor het beste.

Graag jullie reacties want van deze kant van het satelliet kijken heb ik nog niet zoveel sugar?

Bedankt he !

Groeten

Bart

Geplaatst:

Bart,

met een Magic Cam kun je meer ....

Met een Aston kun je echter gegarandeert Seca-2 kijken.

Maar ook allerlei Seca-1 kanalen. Dat zijn er welliswaar niet zoveel meer, maar toch. Voor die kanalen moet je dan wel een andere (geprogrammeerde) kaart in de Aston stoppen.

Voor meer info kijk je toch even op de site van Duwgati.

Zie daartoe even onder Links op deze Site.

C+NL kun je nu (gehackt) uitsluitend via Irdeto bekijken, maar dat kun je zo niet aan. Of je tuner moet Conax aankunnen, maar dat weet ik zo niet. Onder Conax kan men nu nl ook Irdeto emuleren.

Suc6 met de hobby.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen