Ga naar inhoud


Werkende keys


Gast

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand werkende keys voor mij <BR>ik heb een philips ontvanger?<P>En kan degene er dan ook bij vermelden in welke volgorde ik ze moet proggen <P>ik heb een JDM progger<P>ALVAST BEDANKT !!!!<P>------------------<BR>Man vindt een kameel, de kameel vindt van niet!<BR>Nog ééntje:<BR>Voordat ik Windows ging gebruiken was mijn lievelingskleur blauw

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb mijn e-mailadres ingevuld SatJunk!!!!<P>Dus dit is je eerst post lees ik hier nou zorg er dan voor dat je eerst post ook een goed is en niet zo negatief door de bocht komen he<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inderdaad nieuw hier en wou even een goede daad doen en jou de files toesturen maar toen ik op je profiel klikte zag ik een <BR>mededeling ipv e-mail adres.. dus ik weet niet waar jij dat negatieve uithaalt.. maar zo was het in iedergeval niet bedoelt...<P>Maarja als bij jou de boel op zwart staat kan ik me voorstellen dat je wat prikkelbaar bent...<P>Groetjes van een vrolijke SatJunk...<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt niet uit hoor SatJunk, ik heb alweer beeld!!!<P>En mijn e-mailadres bestaat wel echt hoor!<BR>Ga maar een naar <A HREF="http://www.moerstaal.nl" TARGET=_blank>www.moerstaal.nl</A> daar kunje allemaal tegekke mailadressen krijgen<P>Oja ik heb dus weer beeld <BR>Allemaal hartelijk dank!!!<P><p>[This message has been edited by Pietje Puk (edited 03-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Datto:<BR><B>Ik heb geen werkende files of keys mogen ontvangen, kan iemand hier mij aan werkende files helpen ajb...<BR>Alvast bedankt.</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>wat is je email dan?<P><BR>

dat zeg ik ..............linux

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...