Ga naar inhoud


Standaard dozen lam gelegd?


Aanbevolen berichten

Voor zover ik nu ervaar heeft C+ het zwijgen opgelegd voor de standaard onboard seca dozen. De mensen met een Aston hebben weinig tot geen problemen. Ik gebruik in een mijn Hummie en combinatie van de Sat**** en Dev** files. Als het goed is ook nog A.U. Effe afwachten... Echter het proggen op "the old fashion way" met alleen een hex en daarna een bin lijkt nu niet meer te werken op de standaard dozen. Blijkbaar moet er meer gebeuren... Toch zijn er mensen die beweren beeld te hebben op bv. een Phillip 5816 e/o Pioneer-doos. Ben erg benieuwd wat men heeft aangepast. Wie helpt me verder?...<P>B.W.<BR>

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier een standaard s***a doos die met de s***free files zonder problemen doordraait.<BR>Pioneer dbs100nl<p>[This message has been edited by Preteorian (edited 03-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf een pioneer dbs200nl en<BR>bij mij werkt alles naar behoren.<BR>Ik heb inderdaad de bin file aangepast met nieuwe keys maar eerst de 2416.bin van dev***<BR>omgezet naar *****.hex want die verschilt van de loader.hex van dev**** en die werkt wel met goldprogrammer.<BR> <P>groetjes buddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bereikte mij vanmiddag het verhaal, dat ook de originele kaarten dit probleem hebben!! Dus voordat we beren gaan schieten die er helemaal niet zijn: is er iemand die een originele kaart naast een geprogde heeft lopen!?!?<P>Overigens loopt sinds vanmiddag mijn strong weer net zo goed als mijn aston! Misschien dat er toch te veel klachten waren van betalende gebruikers??<P>------------------<BR>Live Long and Prosper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Badankt nowtv, zal al ik vanavond thuis ben de files een uit testen. <BR>Een opmerking...<BR>De files staan in een niet handige volgorde.<BR>Ik had dit al gezien bij Devoy. Waarom?<BR>De Aston module kan maar max 8 providers aan.<BR>Bij deze file betekent dat geen beeld op de providers Canaal Digitaal en CSD Espanga.<BR>Voor de Seca on board dozen is dit geen probleem.<BR>Ik heb de Satturk file genomen en daar de rest van Devoy in geplakt ivm de A.U. zodat Canaal Digitaal weer bovenaan het lijstje staat. <BR>Best mogelijk dat er simpele andere metode bestaat, echter is die mij niet bekent.<BR>Als je interesse hebt moet je me maar mailen.<BR>Groeten,<BR>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jongens,ik heb een philips en de originele kaart is ok hoor,mijn andere kaarten moest ik opnieuw proggen.Maanden gingen ze goed maar vanaf eergisteren 2 sec beeld en dan niets,ik heb mijn nieuwe files van nowtv gehaald,maar ik zie ondertussen dat die file met jan en feb key's van de site verdwenen is.Moet wel zeggen dat alles lekker loopt en zal zeker duren tot eind feb.<BR>De datum zegt het en heb de key's bekeken en vergeleken met die op freeseka en komen overeen.<BR>de groeten Jacko

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste nieuws is dat alleen de mediaguard boxen nog problemen hebben c+ 1, zijn er hier samaritanen die een abbo hebben op dat kanaal en die vanavond bijv. de matrix hebben gekeken met een originele kaart? ik ben er bijna zeker van ook die mensen met onderbrekingen te maken hebben gehad.<P>Overigens heb ik de problemen gezien op een strong met versie 15, maar ik heb het nu ook getest op een versie 20 OEM 6, daar doet ie het ook niet mee, dus het verhaal van software update via de leverancier of schotel kan ook naar het land der fabelen.<P>------------------<BR>Live Long and Prosper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...