Ga naar inhoud


.crd files omzetten naar bin of hex


Aanbevolen berichten


Hij heeft iets tegen je B W.<BR>wat maakt het uit of je de keys setje ergens anders vandaan haalt en de goeie keys er in programmeerd en vervolgens ter aanbieding op eigen site zet.<BR>Daar hebben jullie sat kijkers toch ook wat aan .<P>Buddy<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg jonges, niet vechten hoor!!<P>Tester, ik zoek me weer het leplazarus naar die mcrd.zip op devoy! Weet je zeker dat dat ding zo heet??<BR>Waar staat dat geval dan?<P>Swieberd zocht en bleef verder zochten!<P>Groetn Swieberd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo test,<P>Heb dit zeer interresante progje nog steeds niet gevonden! Misschien iemand hier die het wel heeft? Meel het mij, of geef eens een hint!<P>Swieberd zocht en bleef verder zochten!<P>Groetn Swieberd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

CRDtools for FunCard / Jupiter <BR>Nice tools from SilentPeace to convert CRD files for FunCard and Jupiter card into BIN or HEX format. Good stuff!!!<P>Aanpassingen of niet als de file's maar beter worden HI :-))) <P>Zochten jullie zoiets kijk op de funcard site<P> <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag, maarre "funcardsite"??<BR>Ik heb een hoop links verzameld in m'n favorieten, maar geen funcardsite!!<BR>---Hint???---<BR>In welke hooiberg moet Swieberd zoeken??<P>Swieberd zocht en bleef verder zochten!<P>Groetn Swieberd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...