Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Hallo Bocky Wocky !!.<P>Ik gebruik jouw seca files uit de download sectie in een strong 8000.<P>Dit gaat prima.!! (laat ze maar kletsen)<P>Als ik de uiterste geldigheids datum opvraag komt er bij allemaal 31 117 te staan.<P>Wat betekend dit.<BR>
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Beste,<P>Dat betekent dag Bocky in zijn BIN file geen datums heeft geplaatst (binaire waarden staan op "0000"). Dit heeft echter geen invloed op de werking van de files. Als deze AU zijn zullen de datums meestal automatisch goed komen.<P>Groeten;<P>IQ
Bocky Wocky Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Dit betekent, dat je nog geen update voor feb. hebt ontvangen. Op het moment van posten waren de Mk1 en ppua's nog actueel.<BR>Nu zijn er inmiddels al weer wat keys veranderd, waardoor de updates niet naar binnen lopen. Over twee weken dus zelf ff de oc key invoeren en evt. de mk1 en ppua verwijderen. Of elders een goede a.u. files downloaden. Het zal alleen niet meevallen om actuele Mk1 en ppua's te vinden. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 dat betekent doodeenvoudig dat de files niet autoupdate zijn,je bent dus elke maand de klos
Gast Geplaatst: 23 januari 2001 Geplaatst: 23 januari 2001 Erg goede files BW, enkel ABsat is niet autoupdate, dacht ik??
Gast Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 "Op het moment van posten waren de Mk1 en ppua's nog actueel.<BR>Over twee weken dus zelf ff de oc key invoeren en evt. de mk1 en ppua verwijderen."<P>Wat is de relatie tussen Mk1, ppua en oc/od/oe key's.<BR>ook tov. au.<BR>Kan de een zonder de ander enzv.<P>Het zit je wel erg dwars he p***t.<BR>doe ook iets zinnigs en geef hier eens duidelijk antwoord op!!!.
Gast Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 Canal NL is wel AU want de datum staat nu op 28-2-2001, stond eerst op 31-117.<BR>Thanx Bockywocky!<BR>Groeten BULLET!
Gast Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 Betekend dat AU_febr28 dat hij het daarna automatisch op die datum gaat updaten in de vorm van keys veranderen? of iets dergelijks?<BR>
Gast Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 Ik heb een zipfile naar sat4all upload gestuurd.<P>Deze zipfile bestaat uit 'hex' en 'bin' bestanden waarmee je 9 providers auto-updating kunt maken.<P>Na het proggen staan alle 9 providers op 28 feb 01.<P>De naam van de zipfile is SECA Auto update keys.zip .<P>Deze key's zijn al door velen getest en als goed bevonden.<P>mvg,<P>Redcat<P>
Gast Geplaatst: 26 januari 2001 Geplaatst: 26 januari 2001 @satbird. Die datum betekent dat de kaart ook de volgende maand (in dit geval februari natuurlijk) geldig is. Als die AU dan nog werkt, krijg je in februari de melding dat de kaart tot 31 maart geldig is. <BR>Groeten BULLET!
Aanbevolen berichten