Ga naar inhoud


warning


Gast

Aanbevolen berichten

er zijn mensen (ik denk van ©anal+ nl) die via je ping proberen je te achterhalen.<BR>dwz:ze proberen te achterhalen waar je woont.<BR>ik heb een fire-wall en heb een programma in mijn mail box gekregen die die fire-wall uitschakelen.!!!!!niet openen dus!!!!!!!!!!<BR>sinds ik op site ben aangemeld kan iedereen mijn en jou email adres bekijken.sindsdien krijg ik om de haverklap een bericht dat er weer een ping is geblocked.<BR>uitkijken dus!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik weet niet wat je bedoeld maar ik kan je wel de ping's geven:<BR>62.58.150.6<BR>202.64.4.175<BR>213.56.54.168<BR>208.20.151.7<BR>203.157.0.132<BR>195.223.129.50<BR>203.157.0.132<BR>139.130.41.160<BR>enz<BR>enz<P>undefined

Link naar reactie
Delen op andere sites

ping is de code waarmee je op internet komt.<BR>dit is voor iedere gebruiker anders.<BR>hierdoor kun je iemand achterhalen als hij een abonement heeft bij een provider.<BR>als je je eigen ping wilt weten ga je naar dos promt en typ in :<BR>ipconfig<BR>daarna zal je ping tevoorschijn komen.<BR>als je een kabel abonement hebt zul je altijd je eigen ip adres hebben.<BR>dit is zeer nadedelig!!!!!<BR>miujn fire wall stopt alle inkomende verzoeken<BR>en laat de ping code(ip adres)van digene zien .op school kan ik via linux in deze computer inbreken en achterhalen wie zij zijn.<BR>daarom het gevecht met ©anal+!!!!!!!!<BR>( o ) ( o )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat een ping (onder DOS) wordt gebruikt om de kwaliteit van je verbinding te testen. Een lage ping bij een goede verbinding en een hogere bij een slechtere, net zoals sonar werkt.<BR>Ik zie hier verder geen kwaad in om iemand te "pingen" volgens mij paniek om niets.<BR>Duck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Firewalls zijn interessante dingen, maar registreren soms ook valse alarmen : je kan per toeval een pc anywhere ping ontvangen, daar deze naar een volledige range ip adressen worden gestuurd, napster pingt ook om zoals hierboven al gezegd de kwalliteit van een lijn te testen, je provider pingt ook om te zien of je nog online bent, etc ...<BR>Gevaarlijker zijn de 'Echo Reply's without request'. Hier zendt mogelijk de hacker een ICMP Echo Reply without request om te communiceren met een trojan horse applicatie die reeds op jouw pc terechtgekomen is, zo verleen je hem volledige toegang tot je pc !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...