TheWizard Geplaatst: 21 augustus 2003 Geplaatst: 21 augustus 2003 Heb een probleem met teletext op meerdere 9500's. Na laden nieuwe zenderlijst geen txt meer op Ned. zenders. Opnieuw zoeken van Ned. zenders is het wel mogelijk de txt knop weer te gebruiken, alleen start deze met paginanr 00A. TheWizard! Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Ome Merde Geplaatst: 21 augustus 2003 Geplaatst: 21 augustus 2003 misschien dat resetten helpt en/of andere/zelfde firmware opnieuw uploaden. welke settings heb je er in gezet ? merDe deze ruimte is te huur
TheWizard Geplaatst: 21 augustus 2003 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2003 Deze settings zijn nog van mei. Ergens nog nwre settings?? TheWizard! Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Ome Merde Geplaatst: 21 augustus 2003 Geplaatst: 21 augustus 2003 klik hier ps. doet NED1, NED2, NED3, C+ rood en C+ blauw het nog wel bij jou dan ? merDe deze ruimte is te huur
TheWizard Geplaatst: 21 augustus 2003 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2003 Ja hoor, werkt gewoon! TheWizard! Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
TheWizard Geplaatst: 22 augustus 2003 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2003 Probleem opgelost. Na gewoon 1x pagina 100 ingetikt te hebben deed ie het weer op de rest. TheWizard! Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen