Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de laaste kodes gewijzigd. na enkele minuten valt canal+ weg, alle nederlandse zenders, taq en x-zone!!<BR>Gebruik VP2 programmer. Heb eerder deze problemen nooit gehad. Als zender wegvalt, dan blijft ook de sat receiver op kanaal vast staan ! Moet de hele zaak aan/uit zetten en kaart vervangen om verder te kunnen.<BR>Wat is hier aan te doen ? blush.gif" border="0

Geplaatst:

Er zijn wel wekende file's te vinden alleen teq. is een probleem.<P>Henri

Geplaatst:

Er is weinig aan de hand en voor Taquilla vinden wij ook wat. Canaal dig. nl werkt op mijn pioneer ok. Een goed tip : download copernic 2001 van <A HREF="http://WWW.copernic.com" TARGET=_blank>WWW.copernic.com</A> zoek nnar web met seca hex files en je krijgt veel kolegas van Spanje Italie Frankrijk met de nieuwste files.<P>groeten smok.

Geplaatst:

@ Boobytrap,<BR>volgens mij heb jij een secabox en daar zit een landencode in. Die zorgt ervoor dat jij nu geen Teq. kunt kijken. Om die landencode aan te passen is een hele klus waar nog niemand(denk ik )uit is. Diverse mensen zijn daar mee bezig.<BR>Het is te hopen voor jou en vele mede hobbiesten dat zo snel mogelijk een oplossing wordt gevonden.<P>veel suc6<P>Zeeman

Geplaatst:

kan ook iemand mij die duck-files sturen?<BR>itsme@go2mail.nl<P>a'vast bedankt<BR>wesley<P>klein visje-ernorme bek..<p>[ 10-04-2001: Message edited by: wesley ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.