Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jongens ik ben radeloos, iedere maand vind ik wel ergens de juiste seca keys om mijn Strong 8000 box op te laden en weer alle kanalen te bekijken. Deze maand lukt het mij dus echt niet meer. Alles loopt na 2 minuten vast. Wat moet ik doen en waar vind ik nog juiste codes? (in zipfile liefst!) Laten jullie me a.u.b. snel iets weten. Alvast heel erg bedankt sky61084@skynet.be confused.gif" border="0

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by stijn:<BR><STRONG>Jongens ik ben radeloos, iedere maand vind ik wel ergens de juiste seca keys om mijn Strong 8000 box op te laden en weer alle kanalen te bekijken. Deze maand lukt het mij dus echt niet meer. Alles loopt na 2 minuten vast. Wat moet ik doen en waar vind ik nog juiste codes? (in zipfile liefst!) Laten jullie me a.u.b. snel iets weten. Alvast heel erg bedankt sky61084@skynet.be confused.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P> smile.gif" border="0 stuur mij eens een mail<BR>m.immers@wanadoo.nl met vermelding april meinull

Geplaatst:

@stijn<P>Let je wel goed op de volgorde van programmeren?

Geplaatst:

.TXT ????????. Mijn unzipper ziet alleen *******/////#######$$$$%###@@%^^&&&**(.

Geplaatst:
tongue.gif" border="0 Een simpele rename van txt naar iets wat meer met zip files te maken heeft doet wonderen. laugh.gif" border="0 <P>Suc6<P>Robert
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.