demesmaeker Geplaatst: 23 augustus 2003 Geplaatst: 23 augustus 2003 Hi all, Ik mis conaxkeys van de thor best wel vandaar dat ik bijna dagelijks rondkijk. Op een ander forum hebben ze het over een programma (Winexplorer) en een paar losse filetjes en een script om een dreamcard2/pentacard zo te editen dat je kiosk open krijgt. Sja zelf heb ik een dreambox zonder kaartjes, maar aangezien er verschillende mensen in dat forum het gelukt is na een heleboel instellingen gezamelijk afgelopen te zijn. (bautrates, cominstellingen etc etc), dacht ik , laat ik het in ieder geval hier melden. groeten DMK Dreambox 7000 , T90, diseqc 8x1, 80Gb/5.400 Maxtor 4R080J0 HDD
Gast Geplaatst: 24 augustus 2003 Geplaatst: 24 augustus 2003 De kaart waat jij het over hebt is een comerciele hack waarbij de kaart ongeveer net zoveel kost als jouw dreambox. Verschil is alleen dat jij garantie op die dreambox hebt.
demesmaeker Geplaatst: 24 augustus 2003 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2003 En die moet je dan ook nog zelf patchen..Tssss :-) Okay maar eh bedankt voor de info, dat wist ik namelijk nog niet. groeten DMK Dreambox 7000 , T90, diseqc 8x1, 80Gb/5.400 Maxtor 4R080J0 HDD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen