Ga naar inhoud


Datum secakaart


Aanbevolen berichten

Hallo ,ik ben hier nieuw en las dat er iemand<BR>een progje heeft voor de seca-datum.<BR>Hier ben ik in geintresseerd.<BR>Email : Josje01@hotmail.com<P>Greetings: Josje01

Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!!

Greetz:josje01

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Is dat zo eenvoudig? Ik heb wel eens een<BR>progrje voor IRDETO geschreven, maar daar<BR>hebben alle providers een andere hex-date.<BR>Ze mogen daar zelfs niet dezelfde datum<BR>hebben anders gaat het spul op zwart.<BR>Weet iemand hoe dat bij seca geregeld is?<BR>Er wordt in Omniakalk niet naar de<BR>provider gevraagd, dus moet het daar<BR>anders zitten.<P>Leen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inhakend op deze topic over de datum zit ik met een vraagje:<P>ALs je met een niet AU file en kaartje bezig bent, maakt de datum dan nog wat uit?<P>Gisteren bv met succes mbv het seca starter pack en de secanix editor de nieuwe keys erin geplaatst en alles werkt weer. De datums blijven / bleven gewoon op de verlopen datum staan. Kaartje werkt toch.<P>Daarna met Picbined toch nog maar eens de file aangepast met de datum op 2001.02.28 (bij elke provider) en een 2e kaartje geknutseld. Ik merk geen verschil. Beide werken.<P>Klopt mijn (simpele) conclusie dat bij een niet AU kaartje de datum bij SECA er eigenlijk niet meer toe doet? Of zie ik het te simpel?<P>Ergo.. zolang er maar de geldige (maand) Keys in zitten zal het kaartje werken?<P>Eigenlijk wel zo makkelijk... eens per maand even paar minuutjes met nieuwe keys en de editor wat knip en plak werk verrichten en we zitten weer op rozen. <P><BR>gr.<P>Robert<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robert_nl<P>je stelling klopt. datum speelt geen rol, als er geen AU is. Maar ik geloof wel dat die in de toekomst moet staan. Ben er niet 100% zeker van.<P><BR>groetjes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja. Dat is toch allemaal wat anders dan<BR>ik het begrepen heb (maar opnieuw, dat<BR>is voor IRDETO; voor seca kan het wel <BR>heel anders zitten). Bij irdeto is het<BR>als volgt. De datum die door de provider<BR>verzonden wordt (i.e. wat de provider "vandaag") noemt, mag niet meer dan 80<BR>van de datum in het kaartje verschillen.<BR>Anders beeld op zwart. Verder mogen geen<BR>twee providers dezelfde datum hebben<BR>Anders zwart. Zo is vandaag (6 feb) <BR>bijvoorbeeld voor C+ 06 53, terwijl<BR>voor STREAM vandaag 06 BE is.<BR>Het kan bij seca heel goed heel anders<BR>liggen. Ik geef mijn mening graag voor<BR>een betere.<P>Leen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...