Gast Geplaatst: 27 augustus 2003 Geplaatst: 27 augustus 2003 hello ik ben in bezit van een multiprogrammer maar met cardpro werkt het niet om een fun 5 te proggen voor (jocker cam) te programeren weet iemand een goede oplossing dank u lud
Duwgati Geplaatst: 27 augustus 2003 Geplaatst: 27 augustus 2003 Zou wel moeten lukken als je van mijn site even de .INI file download. Ook even de readme file doorlezen.
Gast Geplaatst: 28 augustus 2003 Geplaatst: 28 augustus 2003 heb ik gedaan, maar helaas en als ik de kaart nadien terug uitlees heb ik minder bytes in de eeprom dan de de orginele file flach heeft 3 kb eeprom heeft 181 kb na de kaart beschreven te hebben en terug uitgelezen flach 4 kb eeprom 124 kb ik denk dat er ergens iets niet klopt
Gast Geplaatst: 30 augustus 2003 Geplaatst: 30 augustus 2003 Hmmm.. ik ben ook nog maar een beginneling en heb ook pas een multiprog gekocht. Wel merkte ik dat je de USB variant moet hebben voor de fun 5 om het meerdere van het geheugen ook te kunen beschrijven. Ik neem aan dat je in ieder geval wel de instellingen voor de cache hebt aangepast. ;-) (128 kb zit op de funcard 3)
Gast Geplaatst: 3 september 2003 Geplaatst: 3 september 2003 Probeer ook eens ***geen-reclame***, die werkt met de meeste programmers wel goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen