Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste ......,

ik heb been humax 5900 c met magic module, petacrypt en een funcard. nu heb ik vaak dat als ik zap het erg lang duurt dat ik bijvoorbee;d beeld krijg bij ned zenders en dan ook vaak de melding krijg geen singaal of programma is versleutelt. waar kan dat aan liggen en wat kan ik er aan doen? verder heb ik ook problemen met premiere direkt kanalen. als ik die opzoek op de desbetreffende transponders krijg ik alleen direkt portal en niet de direkt 1 a 1b enz. weet iemand hier een oplossing voor?

Geplaatst:

Koop een magic progammer en probeer eens andere penta versies om te zien of dat beter gaat.

Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote

Geplaatst:

Hay, Penta 1.09 heeft dat probleem gewoon tetra of penta 1.05 erin en het moet goed gaan.

Groeten, Teofiles

Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar

Geplaatst:

Het was toch zo dat je met de penta 1.05 en tetra 1.0 geen vh1 ect.. kon ontvangen..

Is dat nog steeds zo na de laatste tetra aanpassing voor x free tv?

Greetzzz

Ringo

Geplaatst:

Voordat je je CAM gaat bewerken zou ik andere files op m'n kaartje proberen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Heb ook een MM met penta 1.05 en fun.

De beste resultaten krijg ik met B*r*sfunfiles.

Tamelijk snel zappen en weinig No Acces mededelingen.

Met H*tse*frts files krijg ik vaak zwart beeld.

In het algemeen geldt dat als je overschakelt naar een

andere codering, er moeilijkheden ontstaan.

Soms moet ik zelfs de ontvanger aan en uit zetten.

grt,wammes

Mvg, wammes.

Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.

Geplaatst:

Uit- en aanzetten? :-)

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

hoi,teofiles ik zag toevallig dat je ook een strong

4375 hebt. ik dus ook met aston en goldcard en daarmee kun je niks meer openkrijgen. heb nu een mm 1.04 besteld met

funcard werkt dat zo of moet er wat veranderd worden.

en kun je me vertellen hoe en wat alvast bedankt.mag ook

via pm.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen