Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie heeft het almeer ondervonden dat de devoy file prima blijft werken in een ci module als je de mk01 key weg haalt maar in mijn seca box heb ik alleen beeld op rtl4 en 5 veronica sbs6 enz bij canal+ ongeveer een paar seconden beeld daar na niks meer<P>is daar al iets op gevonden ???<BR>

Geplaatst:

Bij mij willen de file (s) zelfs niet geschreven worden op een goldkaart met de goldprogrammer!<BR>ik krijg voordurend een foutmelding en na een paar keer opnieuw proberen mag ik zelfs het kaartje een dagje met rust laten, voor het opnieuw kan beschreven worden (met andere files) confused.gif" border="0

Geplaatst:

IK HEB EEN PHILIPS DST5816 MET DE FILES VAN DEVOY AU31-1 WERKT PERFECT NA EEN AANTAL POGINGEN

Geplaatst:

Ik krijg de devoy files wel geprogd, maar mijn Philips kan de kaart niet lezen?<BR>Heb hier nooit problemen mee gehad in het verleden, eerst loader, de bin en vervolgens de pic<BR>Wie kan mij helpen?

Geplaatst:

Ik kan ook niks beginnen met de devoy key's.<P>Na het proggen lust mijn Philips PSX 7071 het kaartje niet meer.<P>Redcat

Geplaatst:

Ik heb nergens geen last van. Aston 1.03, D2510IP en alles werkt, update al naar 31-3-01 en het proggen gaat perfect. Vp2 atmel, icprog en winphoenix. Dus...<BR>Groeten BULLET! laugh.gif" border="0

Geplaatst:

het werkt nu goed met de skysat files nu als je de mk1 key weghaald op meerdere seca boxen getest<p>[ 03-02-2001: Message edited by: SATFREAKHOLL ]

Geplaatst:

Ook op Poineer 100 dvb geen enkel probleem, tevens in humax 5400 geweldig, maar wel ff de MK 1 nullen.<P>have phun<P>Helgo laugh.gif" border="0

Geplaatst:

iedereen vertelt hier wel, het werkt, het werkt niet!<BR>Maar wie kan er mij een zinnig verhaal vertellen waarom deze files zo moeilijk te proggen zijn met de goldproggrammer? frown.gif" border="0

Geplaatst:

was mijn 1e keer en gelukt met goldprogrammer/goldkart Asscom secadoos, de 3101 files.

Geplaatst:

als je de mk01 op 0000/fffff zet dan heb je toch geen autoudate meer of zie ik dat verkeerd?

Geplaatst:

Door de MK01 op 00 te zetten heb je inderdaad geen autoupdate meer!!!<BR>De Devoy files waren de af gelopen dagen niet te proggen op een GoldCard. Devoy heeft echter diverse updates gedaan zonder dit te melden de set die er nu staat met de 16x84 hex werkt op de Philips maar voert GEEN autoupdate uit. Gebruik ik de PPUA en de MKEY uity de Devoy file in de BockyWocky set uit de seca download dan werkt de AU wel ????<BR>Hetzelfde geldt voor de MasterCard files!!<P>Be Strong

Geplaatst:

ja,ja update werkt maar je krijgt fake keys met die public keys mad.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb de devoy 01/02/01 files geprogd met icprog, winphoenix, winphoenix programmer en de V2 programmer (16F84, en niets aangevinkt).<BR>Mijn Philips ontvanger lust echter het kaartje niet?! Andere zoals de gekende satturk werkt wel perfect, wat is er mis met die devoy files? wat doe ik fout?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.