Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand me mischien vertellen of de s*c* kanalen op de hotbird een beetje het aankijken waard zijn .Hiermee bedoel ik dus te zeggen dat mijn italiaans en andere niet engelse talen een beetje erg roestig zijn dus.<P><BR>

Geplaatst:

Ligt eraan wat je leuk vindt. Ik vindt het absoluut de moeite waard. Verschillende Discovery Thema kanalen. Een Pools pakket van Canal+, Cyfra en Palco, een Italiaans pakket (wat vaak tweetalig is en te vergelijken met Taquilla). Voor de prijs van een tweede schotel die je vervolgens met een switch doorlust naar mijn idee zeer zeker de moeite waard.

Geplaatst:

Ja dat ben ik met cyberrobbie eens<P>de meeste films worden uitgezonden ook in het engels dus een zeer waardevolle uitbreiding.

Geplaatst:

voorlopig bedankt voor de info .<BR>zal ik er toch maar een ander lnbtje in zetten met een disceq ertussen want mijn huidige voor de hotbird is niet digitaal geschikt.<P>groeten cas

Geplaatst:

Voordat je begint met hotbird erbij te nemen let er wel op dat het een heidens karwei is.<P>Tip:<BR>Alleen Hotbird aan de switch op schakelaar 2<BR>en deze verbinden met de tuner.<BR>Hotbird installeren op schotel "2" van de tuner. (Let op meer dan 900 "zenders") dan de onnodige verwijderen en vervolgens de Astra toevoegen op schotel "1" van de tuner. Mijn ervaring was dat je dan ATRA op schakelaar 1 zet en Hotbird tijdelijk verwijderd.<BR>Na de installatie van Astra hotbird weer aansluiten en groeperen.<P>Op dit board staat een veel uitgebreidere handleiding.<P>Succes<P>Gehrard

Geplaatst:

Ik heb dit opgelost door even een stukje aluminiumfolie over de Astra kop te leggen, werkt ook prima<P>groeten<P>Juri smile.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi Jurisdiction<BR>ik begrijp dit niet..zou je met het uit willen leggen..<BR>gr. Philips

Philips dst5816 / Dreambox7000 / Dreambox8000 (image OpenPli)

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Origineel bericht door: gehrard:<BR><B>Voordat je begint met hotbird erbij te nemen let er wel op dat het een heidens karwei is. (...)<P>Gehrard</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Heb ik nou iets gemist ? De oorsproneklijke vragensteller meldt toch niet wat voor tuner hij heeft. Het is mij destijds in ee vloek en een zucht gelukt om die Hotbird met de Astra op een dual LNB installatie te krijgen.

Geplaatst:

En wat betreffende de radio kanalen, zitten er een beetje dance kanalen op?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.