Gast Geplaatst: 31 augustus 2003 Geplaatst: 31 augustus 2003 Hallo Allemaal, Weet jullie al hoe de Matrix reloaded in de Nokia 9600 draait en hoe het doet met het geluid op de nl kanalen ? Belec
Gast Geplaatst: 1 september 2003 Geplaatst: 1 september 2003 Heb bij het forum van de makers van de interface gelezen, dat de omgeprogde cams (mm en axas) niet goed werken in de nokia 9600.
Gast Geplaatst: 3 september 2003 Geplaatst: 3 september 2003 heb hier een matrix reloaded die in vhsat wel goed werkt in in de nokia 9600 met dvb2000 noonemanit niet jammer
Ivanhoe Geplaatst: 15 januari 2004 Geplaatst: 15 januari 2004 Recent heb ik Matrix Reloaded CAM gekocht en in mijn Nokia 9800 werkt die naar behoren (al had ik er eigenlijk meer van verwacht maar nieuw betekent ook dat ik de mogelijkheden nog moet leren kennen). In mijn Nokia 9600 evenwel werkt hij helemaal niet ! De DVB2000 software die ik pleegde te gebruiken was Dr. Jamal en hierin werd de MR CAM niet herkend. Dan maar de versie 2.00.0 beta 8 geïnstalleerd en dat is wel de meest recente dacht ik en "officieel erkend". Met de MR CAM: niemendal daar waar mijn naar Freecam 2.020 gewijzigde irdeto alles doet wat ik van mijn 6in1 file mag verwachten (behalve TPS op Hotbird, wat wèl gaat met de Dr Jamal). Wanneer ik via menu 8 3 4 de menu van de CAM zelf wil openen (wat met de freecam geen probleem is), toont de MR slechts een lege zwarte kader. Is er een gekende incompatibiliteit tussen de Matrix Reloaded en de Nokia 9600 met DVB2000 ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen