Ga naar inhoud


Sega-TMF


Aanbevolen berichten


Misschien in de war met een spelcomputer?<BR>Daar is in elk geval geen TMF op te ontvangen smile.gif<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hans, nu zie je dat zelfs het aantal postings niets zeggen over de intellectuele inhoud van een topic! wink.gif he pipo!<P>Maar over het wel en wee van een echostar gebruiker is mij niets bekend daar ik niet zo'n wondermachine bezit!<P>Probeer deze vraag eens in een ander Forum<P>Mike<P><BR>[This message has been edited by Mike The Bike (edited 04 June 2000).]<p>[This message has been edited by Mike The Bike (edited 04 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Tech:<BR><B>Misschien in de war met een spelcomputer?<BR>Daar is in elk geval geen TMF op te ontvangen smile.gif<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Inderdaad, ik bedoel seca, als je kinderen hebt is de fout snel gemaakt.<BR>Bovendien Mike en Tech jullie hebben reeds een sterretje meer. <BR>'t probleem is al opgelost.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot mijn schrik heb je helemaal gelijk!!<P>Maar wat was de reden dat je TMF niet kon ontvangen en de rest wel?????<P>Mike The Bike<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mike,<P>Ik heb de echostar een nieuwe search laten doen en toen was alles piekfijn voor elkaar.<BR>Echter nu heb ik grote problemen met het gebruik van de seca en de irdeto c.i. samen. Dit werkt dus niet (bij mij).<BR>Het leven van een echostar 3000 eigenaar gaat niet over rozen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben wel in het bezit van een Echostar AD3000IP en heb die problemen niet , probeer eens de Irdeto CI in het onderste slot te steken.<BR>Werkt het zonder Irdeto CI wel?<BR>Bij mij wil de ontvanger inderdaad wel eens een steekje laten vallen als ik de Irdeto CI in het bovenste slot heb zitten.<BR>Soms wil het ook wel eens helpen de nederlandse key's van de Irdeto card te helen zodat er niet meer "gekozen"hoeft te worden tussen ;of geldige kaart Seca of geldige kaart Irdeto. Ik heb in elk geval de van de irdeto card de nederlandse key's weggehaald en heb veel minder problemen dan in het begin , de ontvanger geeft nu ook wat sneller een plaatje.<P>Greetz Tech.<P>En inderdaad , het aantal sterretjes is inherent aan het nivo van de geplaatste posting , vandaar dat ik er weer een kwijt ben smile.gif<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...