Gast Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 Module of zonder zonder kaart in slot 1 of slot 2: Na Hardware-matig uit/aan: CI Module wordt geladen.. - Geen of gecodeerde TV uitzending. Menu Slot 1. Ongeldige CI module Als het goed is zou er - dacht ik - na een tijdje automatisch een UCAS 3.0 menuutje moeten verschijnen, maar dit heb ik tot op heden nog niet gezien. Is er een te volgen methode om dit menuutje zo snel mogelijk op het scherm te toveren ?!? Zijn er meer mensen die in een Humax5400Z (3.1), problemen hebben met deze CAM, alvorens ze er eindelijk v1.01, 1.02, of 1.03 op hebben gekregen ?!? Alvast bedankt, Nicole
Gast Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 Trek de module, terwijl de Humax aanstaat even eruit en daarna er weer in zetten. Doet hij het dan niet, moet ucas 3.0 er opnieuw opgeprogt worden. Dit probleem had ik ook.
Gast Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 Ok, dat is heel duidelijk. Daar zal ik dus wel zo´n CAS interface voor nodig hebben en welke software heb ik dan (allemaal) nodig ?!?
Gast Geplaatst: 9 september 2003 Geplaatst: 9 september 2003 Ik heb het nu ook uitgeprobeert bij een Humax TOH3.0 en hij herkent de Matrix ook niet goed en blijft zoeken naar de cam. In mijn Echostar herkent hij de modulle direct. Voor veel informatie en software zou ik naar http.//www.**$*@*%*&^*#** gaan kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen