Gast Geplaatst: 11 september 2003 Geplaatst: 11 september 2003 als ik nieuwe kan in de ontvanger wil zetten met behulp van de comp. wat heb ik dan voor programatuur nodig ? en is er ergens informatie te halen [ stap voor stap ] over hoe ik dat het beste kan doen . ik heb een draaibare opstelling . zit er nog verschil tussen [ vast of draaibaar ? ] wat voor kabel moet ik gebruiken ? hoop dat iemand mij iets kan vertellen [ duurt wel erg lang om alles in mijn ontvanger handmatig te veranderen ] alvst bedankt lj
sat1 Geplaatst: 11 september 2003 Geplaatst: 11 september 2003 Ga naar www.murdocksettings.da.ru daar vind je de settingslijsten + de bijbehorende programma`s. Je hebt wel een nulmodemkabel nodig.
Gast Geplaatst: 12 september 2003 Geplaatst: 12 september 2003 dank je voor de tip , heb wel de settings en stb gedownload maar nog geen NEDERLANDSE gebruiksaanwijzing wie kan mij vertellen waar ? mvg LJ
jakwk Geplaatst: 15 september 2003 Geplaatst: 15 september 2003 Citaat: NEDERLANDSE gebruiksaanwijzing Je kan het vinden in deze thread
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen