Gast Geplaatst: 16 mei 2001 Geplaatst: 16 mei 2001 kan iemand mij vertellen of hij/zij weet hoe het komt dat als ik een seca kaart(goed werkend op humax5400) in de nokia doe dat na 1 minuut de complete reciever uitgaat.<P>Deze moet dan weer opgestart worden en dan doet hij het weer 1 minuut.<BR>Weet iemand mischien waar dit aan kan liggen a.u.b<P>P.s. Ik hebben 3 verschillende files die werken op de hummie op de nokia geprobeerd en bij alle 3 hetzelfde probleem.<BR>De reciever klapt er gewoon helemaal uit.<P>Help a.u.b.
Gast Geplaatst: 16 mei 2001 Geplaatst: 16 mei 2001 Heb je de nieuwste firmware in je ontvanger ??<P>Versie 20 is de nieuwste. De vorige versie hadden het probleem dat het beeld even wegviel maar ook heb ik hier ontvangers gehad waarbij de gehele ontvanger uitviel.<BR>Nadat ik de nieuwste firmware had geinstaleer/geprogrameerd was er geen enkele ontvanger meer die uitviel.
Gast Geplaatst: 16 mei 2001 Geplaatst: 16 mei 2001 Ja ik heb ook de duck files geprobeerd.<BR>De nieuwste firmware heb ik er nog niet opgezet omdat het voorheen eigenlijk altijd wel heeft gewerkt.<P>De onvanger heeft een tijdje(maand) stil gestaan maar verder niets veranderd.<P>Dus ja mischien dat ik dan inderdaad maar een firmware update moet doen..<BR>Als iemand ook nog andere optes heeft heel graag.<P>Bij voorbaat dank..ok voor de al geposte reply's uiteraard<P>Peter
Gast Geplaatst: 18 mei 2001 Geplaatst: 18 mei 2001 Geen problemen met de ADK files op een Nokia 9203 !
Gast Geplaatst: 18 mei 2001 Geplaatst: 18 mei 2001 Ik zit hier met hetzelfde probleem op mijn nokia 9304s. Sommige kanalen zoals canal+, ned1,2,3, Xzone vallen na 1 minuut uit met de melding de kaart in de reader te steken. Enkel rebooten helpt. Met Yorin, SBS6,... heb ik dit probleem niet. How come ?<BR>Goede raad zou altijd welkom zijn
Gast Geplaatst: 18 mei 2001 Geplaatst: 18 mei 2001 kies een of meerdere fake ident's en zo voorkom je het uitvallen.met de gewone mosc kaartjes was dit ook een tijdje het geval.<BR> <BR> <BR>vr gr<BR>TPower<P>( o ) ( o )<p>[ 18-05-2001: Message edited by: pistolgreen ]
Gast Geplaatst: 19 mei 2001 Geplaatst: 19 mei 2001 Prog eens een andere file in je kaart.<BR>Het probleem zal wel zitten in de pbm.<BR>Pas de pbm aan en ook in seca 00 aanpassen.<BR>Dit is een reset van onze vrienden in verband met verkeerde bits.
Gast Geplaatst: 19 mei 2001 Geplaatst: 19 mei 2001 Heb vergelijkbare verschijnselen op mijn Echo3000 en het lijkt zelfs alsof al wat van mijn waferkaartjes zijn gemold door key-attacks. <BR>Wil nu graag overstappen op de Duck-files, echter kan niet zo snel een loader vinden voor deze files. <BR>Dien je de ducks soms zonder loader via Secanix te laden ? Graag een laad-advies :-)<P>Satfree
Gast Geplaatst: 21 mei 2001 Geplaatst: 21 mei 2001 Nu nogmaals geprobeerd met de duckfiles, werkt absoluut beter, allen klappen de taquilla's er nu nog steeds wel uit..<BR>Maar de rest doet het beter met de duckfiles<P>Peet
Aanbevolen berichten