Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iedereen zegt dat je met picbined de datum kan veranderen van de duck file.<BR>In de eerste plaats is mijn duck file een hexfile.<BR>Die moet ik dus omzetten naar bin.<BR>Ok ik heb daar een progje voor maar is best complex.<BR>Weet iemand daar een mooi simpel progje voor?<BR>Ten 2de mijn progje van picbined is versie 1.00 en ik zie daar niets over veranderen van datum sterker nog ik zie niets wat maar iets met een datum te maken heeft.<BR>Is daar soms een andere versie van die dit wel kan?<BR>Ten 3de ik kwam op een ander sat board tegen dat de datum in de eeprom file staat terwijl ik dacht dat het in de pic file staat<BR>Welke moet ik nu hebben? <BR>Alvast bedankt .

Geplaatst:

picbined 1.21 , ik wist het zelf ook niet , heb net zitten proberen en ik heb de datum verzet , je moet de eeprom file pakken en daar de datum in verzetten , ook heb ik picbined eerst op seca moeten zetten , hij stond eerst op via***s , toen deed hij bij mij ok niets , het programma werkt bij mij in het duits en dat is ook niet mijn sterkste taal <BR>laat maar weten of het lukt

Geplaatst:

Voor het converteren van bin<->hex gebruik ik swapbinhex. Niks moeilijks aan. Even de bin of hexfiles er op slepen en de geconverteerde versie wordt aangemaakt.<BR>Voor info over over pic en eeprom inhoud zie onderwerp hexfiles in deze zelfde topic.

Geplaatst:

Hex -> bin of omgekeerd, er zijn dedicated programma's voor, maar je kunt het ook gewoon met icprog.<BR>Open je hex file en "save as" bin file. Of omgekeerd natuurlijk. Je kunt zo alle file-typen die icprog ondersteunt onderling converteren smile.gif" border="0

Geplaatst:

bedankt voor alle antwoorden het is gelukt.<BR>Voor vogeltje er is ook een engelse versie van picbined als je die wilt hebben moet je het maar even zeggen.<BR>Bedankt wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.