Ga naar inhoud


Philips valt na 10 sec. uit >> help II


Gast

Aanbevolen berichten


Ik zit nog steeds met het probleem van het zwart beeld op *anal+ de rest (rtl4+5) werkt wel ??? Ik werk met de Duckfiles van Februari en edit de codes met picbined 1.24 ook de datum heb ik al aangepast?<BR>P.S. op mijn hummie werkt alles goed maar dit is bekend.<BR> wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bart en Jhonny<BR>Gaat het hier om zo'n Let's make things beter doos?<P>Zo ja, let er dan op bij het proggen van de pic16F84 dat alle Fushes op off staan ingesteld, in ICprog dus de vinkjes weghalen.<P>Duck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit al lang met dit probleem van philips 5816 (febr)door gebrek aan kennis lange tijd zitten kl**ten.Kreeg het door toen files van meneer eend verdwenen.Eeprom bewerken ging denk ik niet helemaal goed want GW werkte maar een paar dagen.(niet op T&k)Door twijfel aan GW tweede GW aangeschaft maar hielp niet<BR>Nu meneer eend 5 juni file erop en de boel draait op een kaart.De tweede draait niet op de ph.maar wel op een nokia en een samsung. confused.gif" border="0

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

quote :<BR>5100c? Humax 5100 C = Kabel-doos! <P><BR>Daar ging het hier toch over he ???<P>VLAAMS probleem & dan 0014.....<P><BR>Anyway, als iemand de symbol rate weet mail je maar, of als je de gw files wil mail je ook maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

De decoders die gebruikt worden door 0014 zijn secaboxen, die aangepast zijn voor de kabel. Normaal kan een secabox maar 2 verschillende sr's aan 22000 en 27000.<BR>Meer kan ik je er niet over zeggen.<BR>Heb wel gehoord dat het met die Humax wel werkt.<BR>Het zal dus een kwestie van zoeken zijn.<P>Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een filosofie van een newbie:<BR>Is het niet mogelijk dat 5816 op geactiveerde<BR>providers met foute landencode wordt uitgeschakeld?<BR>Ik kan dit op geen enkele manier hard maken,<BR>maar ik ga de komende dagen eens experimenteren met dit gegeven.<BR>Dus datgene activeren wat flips ook kan <BR>ontvangen, en geen tekielja en dergelijke.<BR>Correct me if i'm wrong.<BR>En maar hopen dat er snel nieuwe firmware<BR>komt voor dit nu erg beperkte apparaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...