Gast Geplaatst: 19 september 2003 Geplaatst: 19 september 2003 Ik heb een Nokia DVB9600 met Skycrypt module die voorzien is van versie 0.77 software. De software die in de Nokia zit is No-oneman. Is er betere software voor deze ontvanger die beter smaenwerkt met deze module???? Ik heb nu dus onder andere het probleem dat ik niet in het CAM menu van de module kan komen... En de module werkt dus ook niet....
Boelo Geplaatst: 19 september 2003 Geplaatst: 19 september 2003 De orginele softwareversie die zal het beste werken. 2.6 ci of 3.1 ci volgens mij bij nokia te downloaden. http://www.nokia.com/nokia/0,8764,1948,00.html ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Gast Geplaatst: 20 september 2003 Geplaatst: 20 september 2003 Hoi satidiot, De orginele softwareversie voor nokia 9600 is moelijk te vinden; indien je deze niet vindt stuur mij een e-mailtje. alphasat@pandora.be groet alphasat.
Gast Geplaatst: 7 oktober 2003 Geplaatst: 7 oktober 2003 Hoe zijn de ervaringen met de originele software V 3.1? Ik ben benieuwd omdat ik met hetzelfde probleem zit. Ik wil ook wel terug naar V 3.1 maar dan werkt disecq niet meer, toch? En ik wil wel m,n dishmotor kunnen blijven aansturen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen