Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Heb een pioneer op de kop getikt.Mijn gw-kaart uit mijn strong 8000 geprobeerd maar enkel nederlands boeket zichtbaar,rest op zwart.Zelfde kaart in strong 8000 werkt alles.Kan iemand mij meer info betreffende pioneer kastjes?of heb ik andere files nodig?
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Pioneer is een wat lastige eend in de bijt. Met een goede file kun je de kanalen vrijschakelen. De Taquilla, Kiosque en Palco kanalen kun je vooralsnog gewoon vergeten op deze doos.
Gast Geplaatst: 25 juni 2001 Geplaatst: 25 juni 2001 Probeer de Duck-files eens. Deze werken uitsteekbaar! (heb ik horen vertellen)
Gast Geplaatst: 25 juni 2001 Geplaatst: 25 juni 2001 hi,<BR>Vrijwel alle s*** files draaien met de pioneer of dat nu van duck,beamer of bv satturk is maakt verder weinig uit,Wat Mimisiku verteld klopt als een bus p/t/k kun je voorlopig vergeten.Had zelf tot vorige week ook pioneer s 110 maar snel opgeruimt voor een Hummie.<BR>In iedergeval suc 6<BR>
Gast Geplaatst: 25 juni 2001 Geplaatst: 25 juni 2001 Kijk eens bij "overige recievers" we zijn er volop mee bezig....misschien dat jij hier ook wat aan hebt
Gast Geplaatst: 25 juni 2001 Geplaatst: 25 juni 2001 Ik heb dus ook zo'n pioneer aangeschaft om cyfra+ te kijken. Mijn pic kaart werkt redelijk alleen krijg ik mijn seasonkaart niet werkend met windecrypt en cyfra+. Heeft iemand een idee waarom hij na de identificatie vastloopt, ik heb al veel verandert in het programma maar geen suc6.<BR>null
Aanbevolen berichten