Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo.

Ik heb een Fun6 met een Eeprom van 1024kb en kon deze altijd gewoon als Fun2 64kb programmeren door de instellingen van Masterburner2.3 op Fun2 te zetten.

Van de week heb ik er een Jokercam bestand van 512kb op gehad en nu kan ik mijn kaartje niet meer als Fun twee gebruiken.

Het Nederlandse pakket doet het wel en Premmierre werkt ook, maar voor de rest blijft alles zwart.

Ik wis voordat ik begin met schrijven altijd de oude bestanden met Masterbuner.

Bij Duwgati heb ik ook lege Eeprom files opgehaald, die er eerst opgezet en vervolgens de laatste B....s files.

Ik heb ook nog wel Fun2 kaarten liggen, maar het heeft eerst ook gewerkt,dus waarom nu niet meer.

Is er nog een manier om mijn Fun6 weer in de oude staat te krijgen.

Ik kan mij ook voorstellen,dat als er toch nog wat oude bestanden op de kaart achterblijven, dit ook met het programmeren van een Jokercam wel eens problemen kan geven.

Ik lees vaak genoeg op de diverse forums dat er wel eens "iets mis gaat" met het proggen van een Jokercam.

Wie weet raad?

mvg Theo50

Geplaatst:

Probeer eens een leeg bestand van 512kb erop te zetten. Dus alleaal FF jes.

Avensis

Geplaatst:

Heb je er wel aan gedacht om in de instellingen van MasterBurner de optie "EEprom Ignoriere FF string" uit te zetten?

Als die optie is aangevinkt, doet hij namelijk niets met die bestanden die je van mijn site hebt gehaald.

Geplaatst:

zijnde een echte nitwit op satgebied

durf ik toch de vraag te stellen:

waarom wil je een fun6 als fun2 programmeren, daar is kennelijk een voordeel mee te behalen....welke??

Geplaatst:

Omdat de 6in1 files in principe bedoeld zijn voor een fun2. Als je het ook daadwerkelijk als fun4/5/6 etc.. schrijft doen ze het hoogstwaarschijnlijk niet eens.

Je bespaart ook in tijd denk ik omdat slechts 64kb geheugen wordt beschreven ipv de volle 1024.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Geplaatst:

Hallo,

Het heeft inderdaad geen voordelen om een Fun 6 als Fun twee te schrijven, maar het heeft ook geen nadelen.

Ik zet de Masterburner van te voren gewoon op Fun twee 64kb.

Hij schrijft dan alleen de eerste 64kb en dat gaat net zo snel.

Het is gewoon gemakkelijk als deze kaart boven op het stapeltje ligt, om hem dan ook te kunnen gebruiken.

De 512MB geheugen in mijn PC gebruik ik ook niet altijd voor de volle 100%, maar is toch wel fijn als het er in zit.

En heb ik een keer een klusje waarvoor ik een Fun 6 nodig heb, dan heb ik hem in voorraad!

mvg Theo50

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen